multi color show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

multi color show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 21:32

wie weet het programma van de multi color show?
bij de nqha site kan je het programma downloaden maar dat lukt me niet.


Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 23:09

Daarvoor heb je acrobat reader nodig... kun je zo downloaden, staat wel een linkje voor op de dqha site...
Ik kan het alleen maar uitprinten, niet copieeren en doormailen ofzo, anders had ik het wel even doorgestuurd en het is nogal een uitgebreid programma om ff over te typen...
Grof gezegd: Halter Quarters op vrijdag middag, verder 's middags en 's avonds de Quarter Novice onderdelen en Wran Beginners (en Q hunter open)
Zaterdag ochtend: Halter Appies, verder Appie rij onderdelen en Open Quarter en Wran onderdelen. Zaterdag avond Reining Quarter Jr. en Sr. en Open Wran en Quarter Pleasure jr. Overdag ook nog wat arabier onderdelen.
Zondag : Alle Paint onderdelen, 's ochtends beginnend met de Halter, verder (door elkaar) nog wat Quarter Jeugd en Amateur onderdelen, Showmanship Wran en Arabier Horsmanship

Dat is het wel zo grofweg. Als je specifiek bepaalde onderdelen wilt weten moet je dat maar even laten weten, dan kijk ik weer ff voor je.
Oja... het is nu de Colorfull Spring Show... de MultiColorShow is in het najaar... Knipoog
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers