lokatie Achterhoekse Late Lente Show gewijzigd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wrainge
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: groenlo

lokatie Achterhoekse Late Lente Show gewijzigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 22:53

Hallo allemaal,
Op 11 en 12 mei 2002 wordt de Achterhoekse Late Lente Show verreden.
Deze show bestaat uit 2 dagen op 11 mei een WRAN erkende show en op 12 mei een DRHA/NRHA show. Deze show zou gehouden worden in Zwiep (bij Lochem)maar ze hebben daar een nieuwe bodem in gebruik genomen, voor hun geweldig maar voor de western en met name de Reinig niet goed. We hebben dus een ANDERE lokatie en wel MANEGE NIJHUIS te EIBERGEN. Deze manege heeft een goede reiningbodem, laat jullie dus niet weerhouden om te komen rijden!

kijk ook op de wedstrijd kalender

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

zwiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 23:02

he hoi wat hoor ik nu. zwiep verplaatst naar eibergen? is dit de gehele wedstrijd of alleen de reining. heb je wat meer info?????
groetjes rina.

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 18:03

Waar ligt Eibergen precies?

wrainge
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: groenlo

Re: zwiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 19:41

rina schreef:
he hoi wat hoor ik nu. zwiep verplaatst naar eibergen? is dit de gehele wedstrijd of alleen de reining. heb je wat meer info?????
groetjes rina.



Hallo rina
de hele wedstrijd wordt verplaatst naar Eibergen. Op zaterdag 11 mei wordt de WRAN erkende wedstrijd verreden en op zondag 12 mei de DRHA/NRHA erkende wedstrijd verreden, dit is tevens een kwalificatie wedstrijd voor de European Affiliate Championship in Italie.
Eibergen ligt in Gelderland, in de achterhoek, op 5 km afstand van Groenlo.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

wedstrijd eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 00:07

dank u, dank u, ik wist waar eibergen ligt Vingers aflikken , maar ik weet ook dat je dat niet voor mij erin gezet had.
wat ik nog wel even wilde weten is kan ik het inschrijf formulier gebruiken uit het wran blad of moet ik een nieuwe aanvragen??? want ik doe mee *LOL* *LOL* *LOL* , hoe dan ook, of mijn paardje moet stok kreupel zijn. oja als ik een nieuwe moet aanvragen waar doe ik dat. he de groetjes en ik zie je in eibergen, denk ik. Knipoog

wrainge
Berichten: 6
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: groenlo

Re: wedstrijd eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-02 21:12

rina schreef:
dank u, dank u, ik wist waar eibergen ligt Vingers aflikken , maar ik weet ook dat je dat niet voor mij erin gezet had.
wat ik nog wel even wilde weten is kan ik het inschrijf formulier gebruiken uit het wran blad of moet ik een nieuwe aanvragen??? want ik doe mee *LOL* *LOL* *LOL* , hoe dan ook, of mijn paardje moet stok kreupel zijn. oja als ik een nieuwe moet aanvragen waar doe ik dat. he de groetjes en ik zie je in eibergen, denk ik. Knipoog


je kan het inschrijfformulier gebruiken uit het wran blad, denk er wel om dat je het stuurt naar het secretariaat van de wedstrijd.
doei
tot 11 en 12 mei