Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iski schreef:Want kijk nou eens naar die kleding…oude afgetrapte spijkerbroek, niet matchend shirt (als het al een shirt is want een ouwe trui heeft vaak de voorkeur) .
silvester schreef:Geweldig weer.
Maar jij bent toch ook helemaal blij als je weer eens een kind hoort roepen: Kijk mamma, een cowboy!
crazycactus schreef:
En dan zo'n moeder die erachteraan zegt: nee joh dat spelen ze maar
iski schreef:Want kijk nou eens naar die kleding…oude afgetrapte spijkerbroek, niet matchend shirt (als het al een shirt is want een ouwe trui heeft vaak de voorkeur) en dan, om het geheel te complementeren zo’n, liefst leren, hoed….waar geen vorm in zit en die absoluut niet staat. En zo gaat de RR het bos in geheel overtuigd van zijn/haar eigen gelijk.
vera schreef:iski schreef:Want kijk nou eens naar die kleding…oude afgetrapte spijkerbroek, niet matchend shirt (als het al een shirt is want een ouwe trui heeft vaak de voorkeur) en dan, om het geheel te complementeren zo’n, liefst leren, hoed….waar geen vorm in zit en die absoluut niet staat. En zo gaat de RR het bos in geheel overtuigd van zijn/haar eigen gelijk.
hahaha, ik was vandaag met Boldly naar de duinen en we kwamen precies zo'n type tegen in het bos........ze bestaan echt!
konijn schreef:Wederom geweldig....enneh Iski over die les zou ik me niet al te veel zorgen maken al staat er natuurlijk wel een fanclub van huntertrutjes en pleasuremeisjes aan de bakrand te hangen als het zover is!!
iski schreef:maar dan al die huntertrutten en peasuremeisjes daarna mee op een bosrit..van een uurtje of 7.. Do we have a Deal? Zelf broodjes meenemen..ik zorg voor champagne......5 sterren bosrit.......