Ik zal het proberen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Ik zal het proberen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 21:18

Okay, dit zal wel weer een tijdje duren, maar ik zal proberen zoveel mogelijk nederlands te schrijven. Als ik iets niet meer weet schrijf ik het wel in Engels. Het is best wel moeilijk zeer zeker als je gewoon bent om engles te spreken en te schrijven. Maar ik begrijp het wel dat niet all mensen engels praten, zodoende zal ik het maar proberen.

Diamond Checkers *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 21:22

En? Hoelang heb je er over gedaan? Ik vind het prima geschreven hoor, beter dan menig mens hier op Bokt.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 21:41

Het klinkt zeker heel goed. En wie weet, misschien haal je hierdoor je Nederlands weer boven?

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:31

Leuk dat er nog een 'alien' op Bokt zit Haha! Ik woon nu zelf ook 6 jaar in Texas. Alleen vind ik persoonlijk, dat je je moerstaal zeker niet moet verleren. Ik praat thuis ook alleen maar engels, maar ik zorg er wel voor dat ik veel contact heb met familie en vrienden in Nederland zodat ik m'n eigen taal niet verleer.
Ik wens je in ieder geval een hele gezellige tijd toe op bokt Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:09

Caballo schreef:
Leuk dat er nog een 'alien' op Bokt zit Haha! Ik woon nu zelf ook 6 jaar in Texas. Alleen vind ik persoonlijk, dat je je moerstaal zeker niet moet verleren. Ik praat thuis ook alleen maar engels, maar ik zorg er wel voor dat ik veel contact heb met familie en vrienden in Nederland zodat ik m'n eigen taal niet verleer.
Ik wens je in ieder geval een hele gezellige tijd toe op bokt Knipoog


En Bokt helpt je hier natuurlijk ook een handje bij Haha!

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 10:45

Ik vind je Nederlands ook goed voor iemand die het al zo'n tijd niet gesproken of geschreven heeft!
En hier op Bokt kan je het allemaal weer ophalen.