niuweling op het westernforum

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 21:06

Hallo Gerda

Welkom op Bokt-Western.
Op dit forum zijn zowel de wedstrijd- als de recreatieruiters goed vertegenwoordigd. Dus er is altijd wel iemand die je vragen kan beantwoorden Haha! Helaas ik niet mbt je instructeurvraag Huilen

De symbooltjes (emoticons) krijg je door erop te klikken Haha! op je scherm zie je dan : D (zonder spatie), in je verzonden bericht zie hem wel goed staan.

Mocht je nog meer vragen hebben, je kunt mij altijd een PB (Persoonlijk Bericht) sturen.

Groetjes
Sugarmiss
Western Modderator


Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:54

Hai,
Welkom op Bokt.
Succes met het westernrijden. Als je er eenmaal aan begint wil je niet anders meer is mijn mening.
Groetjes Marcella

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

hoi gerda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 23:55

he hallo gerda ken ik je niet ergens van???? sorry maar ik ben vanavond in een erg melige bui. ik heb dus op jouw aanraden deze site een bekeken, en ik vind 'm wel lolig. he hoe is het met ransie? hier is alles goed zowel met mij als met de paardjes. nou ja ik kan nu niet rijden want mijn bak is een puinhoop....... lees zwembad. maar goed dat komt ook wel weer.
voor diegen die er nu niets meer van snapt. gerda en ik mailen elkaar nog wel eens!!!!!
ik heb me dus vanavond voor het eerst aangemeld. alleen heb ik niet eerst een aantal weken meegelezen voor ik reageerde. ik las vanavond namelijk een stukje daar moest gewoon op gereageerd worden.

tevens ga ik hem hier en nu dus voorleggen voor reacties van anderen. er schreef iemand als reactie: ik ben blij dat mijn paard in een pensionstalling staat, elke dag uitmesten en geen solarium.
en dit was dan een reactie op een vraag van iemand die de politie aan de deur had gehad. goed ik wil dus geen reactie op wat diegene zei over blij met paard in pensionstalling, maar op het afwijken van het onderwerp!!!!
gebeurt dit veel? want mijn gedachte is dan wat moet de vragensteller nu met zo'n reactie. ik weet wel dat dit niets met western rijden te maken heeft maar toch.
oke ik hoor het wel groetjes van een cowgirl uit het mooie drenthe.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Welkom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 12:20

Have fun and join in!! Cool

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: hoi gerda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 14:38

rina schreef:
tevens ga ik hem hier en nu dus voorleggen voor reacties van anderen. er schreef iemand als reactie: ik ben blij dat mijn paard in een pensionstalling staat, elke dag uitmesten en geen solarium.
en dit was dan een reactie op een vraag van iemand die de politie aan de deur had gehad. goed ik wil dus geen reactie op wat diegene zei over blij met paard in pensionstalling, maar op het afwijken van het onderwerp!!!!
gebeurt dit veel? want mijn gedachte is dan wat moet de vragensteller nu met zo'n reactie. ik weet wel dat dit niets met western rijden te maken heeft maar toch.


Hallo Rina

Ook welkom. Goh wat een hoop nieuwe mensen ineens op Western.

In principe proberen we het bij het topic te houden, maar af en toe een beetje afwijken mag best. Als het te gek wordt hef ik het waarschuwende vingertje... Knipoog

Probeer verschillende vragen ook zoveel mogelijk elk hun eigen topic te geven, dan is het on-topic blijven ook makkelijker.. *LOL*
Als iets echt niet bij Western thuishoort, zal het door mij of een mede-moddie verplaatst worden met de reden waarom dit gebeurt.

Sugarmiss
Moderater Western

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:44

Hallo,

Inderdaad sugarmiss, veel nieuwe "bokkers" !!

Van harte welkom !!!

Groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:03

Ook welkom, zoals ik al in het andere nieuwkomersberichtje zei, groeit het westernforum wel drastisch ineens...vink niet erg Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 20:24

Welkom nieuwe bokker Party!!

groetjes,


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers