Yihaaaaaaa! ALLEEN MET MAC naar het bos!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Yihaaaaaaa! ALLEEN MET MAC naar het bos!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 14:46

Ja hoor, nog even en ik ben officieel een ex-schijtluis Haha!

Vandaag voor het eerst van mijn leven alleen naar het bos geweest. Met mijn super paard Mac. Heerlijk genoten en echt helemaal niet bang geweest. Nou ja, wel voor die enge vent die ik tegen kwam en de takken die van de bomen vielen want het stormde nogal.

Maar Mac was zo ongelooflijk braaf. We hebben lekker veel gegaloppeerd dus hij was ook helemaal gelukkig.

Ik ben nog nooit zo trots op mijn paard en mijzelf geweest Pling

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.


DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 15:09

Join the group of happy people... Haha!

Er is toch niks mooiers dan in de natuur op de rug van een paard rond te hobbelen.

Des te vaker je buiten rijd des te ontspannender zul je zijn. En als jij ontspannen bent is je paard het ook.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 15:23

gefelciflapsteerd:

en welkom terug bij de happy few hihi

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 15:38

Sugarmiss schreef:
Join the group of happy people... Haha!

Des te vaker je buiten rijd des te ontspannender zul je zijn. En als jij ontspannen bent is je paard het ook.


Klopt, ik heb de laatste tijd veel buiten gereden met Harold samen en ik voelde dat ik steeds sterker werd. Toen heeft harold Mac een paar keer alleen mee naar buitengenomen. Mac vond dat eerst altijd heel eng (verlatingsangst). Maar daar is hij nu overheen.

En vanmorgen dacht ik: de dood of de gladiolen! Ik stond stijf van de werk-gerelateerde-stress en dacht weet je wat: ik ga gewoon voordat ik iemand vermoord. En het werkt. Iedereen leeft nog }>

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.

hengst

Berichten: 82
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 16:26

Marianne schreef:
Klopt, ik heb de laatste tijd veel buiten gereden met Harold samen en ik voelde dat ik steeds sterker werd. Toen heeft harold Mac een paar keer alleen mee naar buitengenomen. Mac vond dat eerst altijd heel eng (verlatingsangst). Maar daar is hij nu overheen.

En vanmorgen dacht ik: de dood of de gladiolen! Ik stond stijf van de werk-gerelateerde-stress en dacht weet je wat: ik ga gewoon voordat ik iemand vermoord. En het werkt. Iedereen leeft nog }>


Bloos gaaf voor je! moet het zelf nog meemaken alleen met een paard naar buiten..

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:39

Nou Marianne, ik ben trots op je, zaterdag zijn we nog lekker met z'n tweetjes het bos in gegaan, ging toen ook al heel goed en nu helemaal alleen.
zo heb je alle stress even van je af kunnen zetten, om er weer met goede zin tegenaan te gaan.
Geniet gewoon veel van Mac!!!!!!!!!!!
Doe je rustig aan, te veel stress is niet goed!!!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 07:20

goed zo Marianne !!!!!!!
en heb je al een zadeltas?
want over 3 weken komt Tommie Haha!

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 22:30

Ik ben ook zo'n held! heb ik overgehouden aan mijn tweede pony, die liep in het bos altijd achterom te kijken, alsof ie iemand of iets zag. Ik werd zelf tuureluurs van het achterom kijken en fokte me dan helemaal op.
Maar ook ik ben laatst toch maar weer eens alleen op pad gegaan op een zondag toen de zon zo lekker scheen. Ik weet niet wie er gespannener was Boy of ik of wij samen. Echt ontspannen ritje is het dan helaas ook niet geworden, daarvoor moeten we nog wat meer oefenen.
Ik krijg al de kriebels als ik ergens in de verte een motor op hoor trekken, dan zit ik al te bidden of die aljebieft niet het bos in wil komen scheuren (Boy heeft het namelijk niet zo op motoren, vooral niet op van die knetterpotten)
Ik ben nu dus maar begonnen om met mijn twee jarige langs de weg te gaan wandelen, kan ik vast aan haar coolheid wennen, hoef ik straks dus niet meer gespannen te zijn als ik er eindelijk op mag (leer ik har ook geen schrik aan).
Maar petje af Marianne, ga zo door

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 22:51

en wat het leuke was: ik moet dus ca. 800 meter langs de weg voor ik in het bos ben. Dan moet ik een provinciale weg oversteken (is gelukkig wel een paardenstoplicht). Normaal rijd ik daar in het weekend, maar nu dus op een doordeweekse ochtend. Je raad het al: een komen en gaan van vrachtwagens.

We stappen over het fietspad en de vrachtwagens scheuren dicht langs ons heen. Mac sprong 1 of 2 x wel even opzij maar verder was hij zo stoer Lovers

Ik loop nu, 1 dag later nog op wolkjes.

En Jos, ik heb mijn zadeltas al opgezocht maar ben bang dat Tommy daar snel uitgegroeid is. Daar moet ik dus nog ff een oplossing voor zoeken. Knipoog
Nou ja, ik heb nog 2 weken en 2 dagen de tijd!

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 10:30

Ik moet ook een paar 100 meter over de weg, maar gelukkig niet zo'n rot stuk als bij jullie!

Errug dapper hoor! Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers