Westernstores in Zuid-Nederland???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Westernstores in Zuid-Nederland???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 23:06

hallo

ik ben op zoek naar niet al te dure, maar toch fatsoenlijke lange chaps en ik was van plan om komende week oa dat ergens te gaan halen, maar ik heb weinig ideetjes waar ze die hebben...

Ik weet dat er in vorstenbosch en den haag westernstores zitten, maar weet iemand er nog meer? en weet iemand ook vooral wat een goeie is en waar ze dus voor mij de juiste chaps hebben?

Of heeft iemand toevallig nog chaps te koop?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 23:07

Op de GroeneHilledijk in Rotterdam zit een westernzaak...Steco geloof ik ofzo (kan dat?)..daar verkopen ze ook allerlei westernkleding, dus chaps zullen ze er ook wel hebben.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 08:43

XoNo schreef:
Op de GroeneHilledijk in Rotterdam zit een westernzaak...Steco geloof ik ofzo (kan dat?)..daar verkopen ze ook allerlei westernkleding, dus chaps zullen ze er ook wel hebben.


Steco zit in Amsterdam! Beetje uit de buurt dus.
Die op de groene hilledijk is meer op linedance gericht en heeft geen chaps om te rijden. Heet trouwens gewoon Country en western store, van mijnheer Muijs.

In Berschenhoek zit sinds kort een westernzaakje op Weg en Land nr 36 Eurohorse Ridingshop (van de bekende rondrijdende Evelien). Die hebben enkele chaps hangen maar niet veel. Zitten nog op ene znding te wachten.

Dan heb je nog de chaps bij Hypodrama (hypoplaza heeft ze denk ik ook), die ik persoonlijk erg goed van pasvorm vindt. Merk tracker. Zijn ook nog enigszins normaal betaalbaar (onder de 200 piek) en erg goed van kwaliteit.

Succes met zoeken!
Viv

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Klein Amerika in Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 11:38

Hamont Achel, Klein Amerika in Belgie. Goedkoper niet te vinden denk ik. Het is alleen geen lekkere shop-winkel. Alles ligt achter glas, en je moet er een medewerker bij halen, wil je iets bekijken... Maar de prijzen zijn redelijk en best goeie spullen.
Bij Valkenswaard de grens over rijden, richting Achel. Dorp Achel doorrijden, even buiten het dorp aan de rechterkant zit de winkel. Te herkennen aan een groot plastic zwart bont paard. Het is een uitgebreide dierenwinkel, ze hebben ook puppies Huilen , maar daar moet je maar niet kijken. Gewoon naar boven gaan, naar de westernafdeling. By the way, ook goedkope paardenspullen hebben ze daar. Op zondag open, dus als het eens een keertje regent (....) een goede tip.