Neopreen pad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 16:04

Mac schreef:
Chex?? Pony?? Laat het hem niet horen Haha! Haha! Clown !!

Mijn Paintje is al groter als Chexie hoor Haha! !

Maar 't is wel een droppie hoor Joo! Beetje eigenwijs Clown , vooral als er iemand opmerkt dat hij zo braaf is Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 14:19

Op zich ben ik wel geïnteresseerd in die pads van Karin E. Heb al een katalogus besteld en de vraag gemaild wat shipping kost, maar ik zou eigenlijk wel geïnteresseerd zijn in zo'n consumententestje. Helaas kan ik dat zelf niet doen omdat ik m'n merrie verkocht heb en nu dus alleen nog een veulen heb. Is er niemand die een paar weekjes met zo'n pad wil rijden?
Het lijkt me overigens wel slim om em te combineren met een blanket o.i.d want erg dik is'ie geloof ik niet, of wel?
~Francis~

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 14:32

Ik ben wel in voor een consumententest, maar ik woon niet bij Karin naast de deur Haha!

Ik ben wel een keer bij Karin wezen rijden en heb de pads toen gezien/gevoeld en er mee gereden. Het zijn inderdaad wel mooie dingen, aanrader!

karin e
Berichten: 120
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 20:45

Ik woon 20 minuten van Vorstenbosch, dus als iemand daar naar toe gaat om te lessen of te winkelen of zo, wil ik ze daar nog wel naar toe brengen. Kan ik zelf ook nog lekker snuffelen in Arthurs winkel.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 17:16

Nou dat is een hele goeie smoes om te shoppen zeg Haha!
Woon jammer genoeg ook niet in de buurt maar zoals eerder al opgemerkt is het waarschijnlijk niets voor mijn paard omdat het geen zweet opneemt. Ga wel even bij Rinus shop kijken. Trouwens, de goede pads zijn toch altijd wel prijzig. Paarden... het blijft een dure hobby.

jolijn
Berichten: 91
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hoogwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 11:38

mac wie ben jij???
als ik even vragen mag??????
Hoe weet jij dat die pony chex is???? Haha! Haha! Haha! Haha!