Aankondiging wedstrijden, clinics etc.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Aankondiging wedstrijden, clinics etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 14:15

Na.v. een item hier beneden, waarin blijkt dat er een wedstrijd gehouden gaat worden waar i.i.g. ik nog niet van gehoord had, is het misschien een idee om als standaard bovenin een item op te nemen waarin dit soort evenementen op datum gesorteerd (met een korte tekst) komen te staan.

Als iederen hier iets in ziet en mij een PB stuurt met wanneer, waar etc, zorg ik ervoor dat het bijgewerkt blijft en altijd bovenin blijft staan.

Jullie ideƫen graag... *LOL*
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 19-01-02 18:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:32

Ja, vind ik wel heel leuk. Ik heb wel een lijstje voor je met wedstrijden die plaatsvinden in Zuidwolde. Heb jij dat al? Anders mail ik dit van het weekend even naar je.

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 14:46

Prima alle inbreng is welkom... *LOL*

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 22:46

Goed plan!!!!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 10:48

Hoi,

Ik heb een lijstje aan je verzonden, maar kun je me laten weten of je dit hebt ontvangen, want het is voor het eerst dat ik dit zo doen en ik weet niet of het goed is gegaan.

Groetjes,
Francisca

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 11:06

Toch even wat tegengas van mijn kant (hoe kan het anders, he Vera Lips are sealed ) Ik vind het een minder geslaagd plan en moet hier toch even mijn vraagtekens bij zetten. Dit betreft dan voornamelijk de wedstrijd waar niemand van had gehoord. Er zal wel een reden zijn dat deze wedstrijd niet publiek is gemaakt. Als het een onderlinge wedstrijd voor alleen de manegeklanten of een oefenwedstrijd is, zijn deelnemers van buitenaf misschien niet zo heel erg welkom. Als er een wedstrijd is die voor iedereen toegankelijk is, is het aan de wedstrijdorganisatie om deze zo goed mogelijk te promoten. Ook via het internet zijn er legio mogelijkheden om een wedstrijd aan te kondigen, daar heeft niemand Bokt voor nodig. Het is weer een van de vele pagina's waar je zou kunnen kijken. Daar is dit forum niet voor.

Nogmaals, op zich een loffelijk streven om wedstrijddata hier te plaatsen. Maar ik denk dat we moet uitkijken wat we hier neerzetten. En mijns inziens horen onderlinge wedstrijden daar niet bij.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:19

Ik vind het een heel goed plan. Juist de onderlinge die voor buitenstaanders toegankelijk zijn zijn een prima basis voor de mensen hier die willen beginnen met wedstrijden. Gelukkig is nog niet iedereen zover dat die mee kan starten met een officiele wedstrijd en dit is dan een goede oefening. Wel moet er voor info het betreffende nummer bij staan. Dit om problemen te voorkomen.
Over het promoten van wedstrijden kan je lang discusseren. Als wij een onderlinge wedstrijd organiseren dan hangen bij de stallen in de omgeving informatie. Dat wil niet zeggen dat andere niet welkom zijn. Er zijn namelijk erg weinig onderlinge wedstrijden voor westernruiters, dus waarom niet. Ik zie daar het kwaad niet van in.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 13:49

chrico schreef:
Ik vind het een heel goed plan. Juist de onderlinge die voor buitenstaanders toegankelijk zijn zijn een prima basis voor de mensen hier die willen beginnen met wedstrijden. Gelukkig is nog niet iedereen zover dat die mee kan starten met een officiele wedstrijd en dit is dan een goede oefening. Wel moet er voor info het betreffende nummer bij staan. Dit om problemen te voorkomen.
Over het promoten van wedstrijden kan je lang discusseren. Als wij een onderlinge wedstrijd organiseren dan hangen bij de stallen in de omgeving informatie. Dat wil niet zeggen dat andere niet welkom zijn. Er zijn namelijk erg weinig onderlinge wedstrijden voor westernruiters, dus waarom niet. Ik zie daar het kwaad niet van in.


Ik vind dat in ieder geval - voordat er iets op Bokt geplaatst gaat worden - er contact met de wedstrijdorganisatie opgenomen moet worden wat de bedoeling is van deze wedstrijd. Of het gewenst is dat deze publiek kenmaar gemaakt wordt via het internet. Ik weet van onderlinge wedstrijden of manegewedstrijden waar het dus echt in principe de bedoeling dat ze onderling gehouden worden, en waar men het liever niet ziet dat er vanuit het hele land mensen naar zo'n wedstrijd komen om te rijden.

Maar in dit geval lopen we tegen een vraag aan: Wat verstaat iemand onder een onderlinge wedstrijd? Voor de een is een onderlinge wedstrijd een beginnerswedstrijd, met of zonder approval van de WRAN of wat voor organisatie dan ook, en voor de ander is het dus echt een manegewedstrijd, voor klanten van de desbetreffende manege, en voor niemand anders. Ik bedoel, je gaat toch ook als buitenstaander niet mee doen aan een clubkampioenschap? Of zie ik dit nu verkeerd?

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 14:43

Ik denk dat het aan de ruiter zelf is om na te gaan wat voor soort wedstrijd het is. Men zal zich toch ook in moeten schrijven, willen weten waar het precies, kosten etc.
En volgens mij zijn toeschouwers altijd welkom..
Het doel achter het geheel is toch om het westernrijden meer bekendheid te geven en westernruiters de kans te geven aan meer wedstrijden mee te doen, c.q. clinics te bezoeken.

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 18:27

Francisca schreef:
Ik heb een lijstje aan je verzonden, maar kun je me laten weten of je dit hebt ontvangen, want het is voor het eerst dat ik dit zo doen en ik weet niet of het goed is gegaan.


Ik heb nog niets ontvangen Huilen . Heb je ook een PB gestuurd??

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 21:33

Ja, ik had een pb gestuurd, maar ik zal wel iets fout hebben gedaan hoor, ik zet het lijstje gewoon even hier op, dan weet ik zeker dat het goed gaat.
De wedstrijden zijn in Zuidwolde in manege De Wolden en zijn beginners, amateur en open:

10-2 Wolly day forjears show Wran wedstrijd
31-3 Paas Wolden bokaal beker wedstrijd
09-06 Lente Wolden bokaal beker wedstrijd
18-8 Zomer Wolden bokaal beker wedstrijd
20-10 Day-night najaers show
01-12 Sinterklaastroffeewedstrijd

En dan is er nog 1 in Emmen: 4e Country/Western Festival Westernwedstrijd Stadion Meerdijk, Emmen Ook Beginners, amateur en open.

Dit lijstje lag na een wedstrijd onder mijn ruitenwissers, dus ik neem aan dat het klopt. *LOL*

Kijk maar wat je er mee doet.

Groetjes, Francisca