dus als iedereen nog ff inschrijft. wordt dan super gezellie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, wel met het oude formulier, maar er is mij verteld dat dit helemaal goedkomt. Ik heb er echt zin in!
) Blaze schreef:Al moeten we lopen ,maar deze keer zijn we erbij,al is het alleen al maar om te starten tegen Jos (de omgedraaide wereld)
op shiner.slootje schreef:Zelf ga ik misschien showmanship starten en mijn dochter met ons nieuw paardje (als de papierwinkel op tijd in orde komt)
!!Jos schreef:ik twijfel nog een beetje of ik showmanship at halter mee zal doen.
heb ik nog nooit gedaan , en het lijkt me wel leuk.
! LENASUGAR schreef:Is er al een programma bekend? voor wat betreft de begintijd en starttijden van de onderdelen? kan dit nergens vinden.
weken heeft. ze heeft laatst een paar dagen vrij gehad, had ik dus beter niet kunnen doen. denk je ze een keer te belonen willen ze metteen niks meer. maarja ik zie wel hoe t gaat en anders hebben we 30 april nog.
). Ik wil die Shiner van Roel nou ook weleens zien. Heb hem op het NK Quarters helaas niet gezien
XoNo schreef:Jammer dat ik dan een clinic heb (nja, of niet, heb er natuurlijk wel heeeeeeeeeeel veel zin in). Ik wil die Shiner van Roel nou ook weleens zien. Heb hem op het NK Quarters helaas niet gezien
Jos schreef:XoNo schreef:Jammer dat ik dan een clinic heb (nja, of niet, heb er natuurlijk wel heeeeeeeeeeel veel zin in). Ik wil die Shiner van Roel nou ook weleens zien. Heb hem op het NK Quarters helaas niet gezien
moet je wel snel kijken. want voor je het weet is hij al langs geweest

Maar gaat deze wedstrijd wel door nu er Rhino op Wennekers heerst? Jos schreef:ja![]()
jij ook?

Ginger15 schreef:Het is misschien een stomme vraag...Maar gaat deze wedstrijd wel door nu er Rhino op Wennekers heerst?
Ginger15 schreef:Het is misschien een stomme vraag...Maar gaat deze wedstrijd wel door nu er Rhino op Wennekers heerst?