[WN] wie is er naar de w.e geweest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Freckles

wie is er naar de w.e geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 20:57

Hoi Hoi
Is er iemand andaag naar de w.e in den bosch geweest
Hoe zijn de demo's verlopen ????

Ginger15

Re: wie is er naar de w.e geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:26

Heej!
Wij zijn er geweest vandaag. Het was wel leuk.. alleen het linedance gehalte word echt steeds hoger! Worden ook steeds minder kraampjes voor western ruitersport. Was wel leuke demo pleasure trail westernriding enz door karin van bekkum met Clint, Roelie, Len en nog een paar. Ook was er demo reining van Angelique Ferdinandus op It's another footwork. Er was ook lasso uhh..draaien Tong uitsteken , vrijheidsdressur, thunderguys en drommedarissen. Ik zal nog wel wat vergeten zijn maar ja Knipoog Ik vond het over het algemeen wel leuk hoor! Haha!
groetjes Danielle

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:13

Ik ben ook geweest vandaag. Aardige demo's. Karin van Bekkum heeft een duidelijke uitleg gegeven bij de pleasure/horsemanship en trail demo. Karin en haar team lieten een verzorgde demo zien.
Angelique heeft een mooie reining demo neergezet met It's Another Foorwork.
De Thunderguy's hebben wat mij betreft minder spektakel dan de Future Guy's voor wat betreft de trickriding, maar ze verzorgen wel leuke andere demo's (zelfs met een zebra) ernaast.
Er waren inderdaad erg weinig kraampjes voor de western ruitersport, maar erg veel voor het linedancen. Je kunt nu zelfs je ondergoed bij je kleding aanpassen heb ik gezien.
We hebben een gezellige dag gehad, maar voorlopig heb ik mijn portie W.E. wel weer gehad.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:34

Zie het lopende WE-topic.