[WN] wran en start nummers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

piggeljay

wran en start nummers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 20:07

ik weet niet of deze twee onderwerpen al bekend zijn bij jullie? anders verwijderen.
de wran heeft een nieuwe website met verbeterde informatie. www.wranwesternhorseworld.com
en als er nog iemand op zoek is naar het adres waar je de startnummers kan bestellen. www.westernsport.nl

Emmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:44

Heb nog steeds een vraag!! waar niemand antwoord op geeft!!
Wran C/AQHA show te Eersel.
Moet je daar als je alleen de AQHA show start (HALTER) ook een startnummer hebben en zo ja, zijn de eventuele punten die je haalt, wel geldig bij de AQHA, omdat extra kosten voor inschrijving niet toegestaan zijn bij het moederstamboek??
Wie weet dit ??
Mailtjes hierover blijven nog steeds onbeantwoord!!

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:54

voor geen enkele aqha show hoef je een startkaart te hebben!!!
zodra het een wran onderdeel is dus wel maar dta is halter niet!

Emmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:57

Ook niet als de Wran cq de Federatie deze organiseerd?

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:09

Ik snap er ook nog niet alles van Verward

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:22

nee want het is een aqha show net asl op het n.k was de eerste dag gewoon een aqha show die door de wran georganiseerd werd.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:20

Kan iemand mij ff uitleggen waar ik dat startnummer kan halen bij www.westernsport.nl zie ik er niets over Verward zal wel aan mij liggen Bloos en ik ben niet eens blond Verward

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:37

smax: je gaat naar de site, klikt op een logo om door te gaan. Dan zie je links ergens onderin, in het menu, een link naar startnummer registratie. Dat vul je in en de rest wijst vanzelf Lachen Ik heb net een bevestiging van bert wiekema gekregen.

Bij starts van de AQHA heb je inderdaad geen startnummer van de federatie nodig, omdat de AQHA niet aangesloten zit bij de Federatie. Ook al is het georganiseerd door de federatie.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:50

Bedankt Xono ben net weer lid van de wran geworden dat ging wel zonder hulp Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:55

Kijk aan Tong uitsteken Leuk dat je ook weer gaat starten. Ben nou toch wel benieuwd naar Max, de rode haflinger

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:18

Ik heb op 14 december mijn startnummer aangevraagd en een email gekregen dat de aanvraag binnen was gekomen. Ik heb verder niets meer gehoord of gekregen. Ook is het bedrag niet van mijn rekening afgeschreven. Hebben meer mensen dit? Of hebben jullie al nummers binnen?

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:33

Ik heb het ook!! Ze zoeken het maar uit ben er een klein beetje klaar mee. Niks van mijn rekening afgeschreven!!

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:50

Gelukkig ben ik dus niet de enigste. Dacht dat het aan mij lag. Ik rij op dit moment toch nog geen wedstrijden omdat mijn paard kreupel is. Waarschijnlijk kan ik hem in maart weer rijden.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:59

Stel je wou in Januari je wedstrijd gaan rijden

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:00

Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Ben niet blij dat mijn paard kreupel is, maar nu zit ik in ieder geval niet met dat probleem.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:03

In het begin had ik wel een goed gevoel over de startnummers. Maar nu zit ik me eigen echt te bedenken waar had ik ook al weer een goed gevoel van?

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:41

Chantalleke schreef:
Stel je wou in Januari je wedstrijd gaan rijden
Zo lang ze ze niet hebben verstuurd zullen ze er op de wedstrijd neem ik aan ook niet moeilijk over doen...

Lenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:43

Het is voor mij nog vrij duister, dat startkaarten-gedoe. Als ik een keer een wedstrijd wil rijden, zeg maar 1 of 2 x per jaar, gewoon ook voor de gezelligheid en voor een leuk dagje uit met mijn paard, moet ik dus eerst lid worden van een aangesloten vereniging (ben alleen nog maar lid van de NQHA) en dan nog eens 10 euro betalen en dan nog eens het inschrijfgeld van de wedstrijd zelf betalen ? Wordt wel lekker duur zo bij elkaar opgeteld voor een dagje wedstrijd rijden ! Scheve mond

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:52

Daar kunnen we nu wel weer een hele discussie over beginnen, maar dat helpt niets. De startnummers zijn ingevoerd en dat zal zo blijven. Voor een leuk dagje uit kun je ook denken aan een buitenrit in een andere omgeving of met begeleiding, dan zie je de mooiste plekjes. Of een leuke training bij een andere instructeur en daar een leuk dagje van maken etc. Alles wordt duurder, dus ook het wedstrijdrijden. Dit vind ik ook een nadeel.

sugarspice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 12:23

Over de AQHA/WRAN show in Eersel.

De organisatie wordt gedaan door Western Movement Eersel. Maar ook wij weten niet precies hoe het zit met de startnummers.
Deelnemers die alleen AQHA starten krijgen gewoon een nummer van ons. Maar die wran deelnemers hebben een eigen nr. Ook voor ons is dit dus lastig met de administratie en zo.

We moeten hier dus nog een goede oplossing voor vinden.
We zullen in ieder geval eens bellen met mensen van de federatie of zij ons dit eens goed kunnen uitleggen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 13:29

Bij een gekombineerde show zou het in pricipe dus mogelijk zijn dat 2 deelnemers een zelfde nummer hebben.
De ene van de WRAN (verplicht op bij de Federatie aangesloten verenigingen) en de ander voor puur AQHA-shows uitgegeven alleen voor die wedstrijd. Cool

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:08

Is er eigenlijk al iemand die zijn/haar startkaart binnen heeft?

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:20

Dit staat op www.westernsport.nl:

De uitgifte van startnummers verloopt volgens plan. De eerste 150 startnummers zijn inmiddels toegekend en worden half januari verstuurd.

sheila1411

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 15:57

Als het goed is heeft iedereen die een startnummer heeft aangevraagd inmiddels een mailtje gehad waarin staat dat het bedrag binnenkort afgeschreven wordt. Zodra dit bedrag dus afgeboekt is zullen de startnummers verstuurd worden en de planning is dat dan iedereen bij de eerste c-wedstrijd (30 januari) kan starten met hun startnummers.
Voor meer vragen betreffende de startnummers kun je me pb-en of even bellen met het nummer dat vermeld staat op de site www.westernsport.nl
groetjes Sheila

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 17:17

Mail? Krijg nooit mail van de federatie Haha!