Fries als westernpaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 20:29

ik heb ook op die fries gereden waar jos het over had en die was super geschikt voor de trail en uiteindelijk zou de horsemanship ook lukken je moet er voor gaan. groetjes tanja

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 15:29

Hoi francis, Ad Kolsteeg is met zijn Groninger Nederlands Kampioen Western Riding geweest. Zijn bijnaam was Black Devil. Grandioos paard. Hij heeft nu trouwens een mooie Paint hengst black overo, stond op het WRAN NK 2e in de halter achter Pebbles. Ik heb hem op de Kalverhoek even zien lopen en dat zag er leuk uit. Pling
Even terug naar het onderwerp: Mijn motto is dat je kunt westernrijden met elk ras, je moet alleen wat harder op bepaalde dingen trainen en de lat niet direct te hoog leggen. Maar dan kan je aardig ver komen, bewijzen genoeg nationaal en internationaal!! Groetjes.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 02:44

Ad is met zijn groninger kampioen geworden,natascha presteerd goed met haar haflinger dus denk ik dat een fries paard zeker ook nog bij de top kan gaan lopen.heb zelf mijn quarter verkocht en ben in overweging om een belgisch trekpaard aan te schaffen voor de pleasure Haha!



PS
Ad heeft nu een paint????
en (kan me vergissen) natascha reed jij ook niet op een paint op het NK.
dus toch maar echte paarden }>

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 13:07

Hihi, kan je op die belg meteen dat 2 persoonszadel leggen wat hier laatst stond. Heb je nog een dubbele kans om te winnen ook.