Update meeting Leende 23 dec

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 00:04

lijkt me heel erg leuk, als er nog plek is enzo
maar vandaag...nog steeds niet gemaakt
dus ik hoop dat dit morgen wel gebeurd
anders vrees ik het ergste Boos!


Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 19:00

Sorry jongens, maar ik durf het niet aan. Ben vandaag naar Leiden geweest, 30 km per uur door een sneeuwstorm.... Dat herhaal ik liever niet met de paarden achter de auto!

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:59

Heee, Marianne dan kom je toch zonder paard. Het is natuurlijk leuker met, maar inderdaad, het is nou niet het weer om iets te riskeren, hoewel de voorspellingen beter zijn voor morgen.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-01 00:04

Veiligheid voorop!!
Ik heb net even goed het weerbericht gevolgd. Morgenvroeg zonnig, later in de middag en avond weer kans op sneeuw, voornamelijk in de kustgebieden. Als ik bekijk wat er overal al gevallen is zijn we er hier in het zuiden nog iedere keer goed vanaf gekomen, vandaag om 6 uur een klein buitje waardoor het een beetje wit ziet, maar verder nog niets gevallen.
We zullen tijdens het rijden het weer een beetje in de gaten houden, als het er slecht uit begint te zien dan kunnen we de boel opbreken en inladen. Maar voor degene die van ver moeten komen.........zelf beslissen.
Ingesneeuwd met zijn allen in de rijhal/kantine is misschien ook wel eens gezellig. Is tenslotte vakantie (voor mij althans).


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mrskiwi en 37 bezoekers