Steppin Major Max (van Teedona Step)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 21:18

Ik heb een nakomeling van Steppin Major Max (Teedona Step X MWB Huggamuggamax, volle broer van Son Of Maggy) en volgens mij zijn er van deze hengst maar twee nakomelingen. Helaas leeft Max nu niet meer en mijn vraag is of iemand misschien een foto van hem voor me heeft die genomen is tijdens een wedstrijd. Ik heb wel wat foto's van Max, maar zou het leuk vinden om een wedstrijd foto van hem te hebben. Alvast héél hartelijk bedankt!! *LOL*

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:52

hoe heet jou paardje als ik vragen mag en wie is de moeder??

Wedstrijdfotos heb ik helaas niet van hem, maar misschien staat hij wel in een oude quarter of hengstenspecial?

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-01 20:15

Ik heb een ruin van Max van 1999, deze is Futurity gerechtigd. De naam van mijn ruin is First Step On Moon en ik heb hem zelf gefokt uit Lucky On Wings. Max is een tijdje door Mikel Wasser uitgebracht en Mikel vond het een fijn paard. Max is niet zo bekend, maar ik vond het een aansprekend paard en zijn bloedlijn beviel me. Vandaar dat ik ook nog een veulen uit Son Of Maggy heb gefokt. Teedona Step vond ik een imposante hengst. In de moederlijn van Max zit twee maal Kilobar (King Leo Bar) en Major Bonanzo, helemaal niet verkeerd. Mijn ruin is een lieverd, heel cool en heel braaf. Het is jammer dat deze bloedlijnen niet wat meer worden/werden gewaardeerd. Mijn jaarlinghengst van Son Of Maggy is ook zo'n super braaf en cool paardje en een plaatje om te zien. Wie o wie heeft er foto's? Ik heb n.l. alle oude tijdschriften al doorgewerkt die ik in handen kan krijgen!

sandra z
Berichten: 5
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:04

hoi,
ik rijdt een merrie "bij" waarvan de vader Teedona is.
Haar vader is supergaaf maar zei zelf ook! Echt een toppertje. Ze kan alles en is lief en cool. Jammer dat ik nog niet zover bent maar ik probeer om er volgend jaar wat mee te gaan starten!

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 12:25

Ja, gaaf he, die Teedona's Lachen Ook al zullen ook daarover de meningen verdeeld zijn, zoals met alles. Ik zag trouwens dat ik een stomme typefout heb gemaakt, het is: Major Bonanza! Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Himyar op 2001-12-07 16:03 ]</font>

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 13:31

Je kunt je berichtjes ook editen als je een tikfout hebt gemaakt. Onder het berichtje staat een icoontje "edit" als je daarop klikt kun je dingen toevoegen, weghalen of veranderen aan je mail (ben er ook pas een paar dagen achter hoe dat werkt).