beginnen met western

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 17:20

Hoi!
Ik ben Linda, heb een 5 jarige tinkerruin en rijd hem nu al 2 jaar met westernzadel. Maar heb nooit echt lessen gevolgd. Ben nu meer mijn eigen stijl aan het rijden, denk ik.
Is mijn paardje nog jong genoeg om alsnog helemaal over te gaan op western? En hoe pak ik dat aan?
Ik ben net verhuist vanuit Breda naar Eindhoven en ken daar nog helemaal niemand. Weet dus ook geen instructeur ofzo.
Heeft iemand misschien wat tips om alvast eens rustig, maar serieus aan de slag te gaan. Yorghos hoeft natuurlijk geen kampioen te worden, bij wijze van spreken. Ik wil het wel gewoon recreatief blijven doen.
Groetjes,
Linda


DubbelFun

Berichten: 88626
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 17:33

Hallo Linda,

Welkom op bokt. Ik geloof dat je in de buurt van Eindhoven wel goed zit Knipoog

Volgens mij komen er aardig wat mede-western-bokkers uit die buurt die je graag zullen voorzien van namen en adressen van westernstallen.

De westernmodderator
Sugarmiss

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 18:14

He Linda,
Sta jij misschien in Nuenen bij King?

Groetjes,

Jolande

Stop N BullionBrandy, al weer vijf jaar oud!

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:38

Hoi Linda,
Natuurlijk is je paardje jong genoeg om hem nog vanalles te leren. Mischien vindt je het leuk om ook te komen de 23e. Wordt harstikke gezelli en kan je gelijk wat mede-bokkers meeten.... Kijk hier even naar:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=4&7
Mischien tot dan...
Groetjes Lachen

RESPECT VOOR JE MEDEMENS!!!!

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 23:38

Ja Linda250, kom gezellig de 23e naar Leende, is vlak onder Eindhoven, 15.00 uur, vanaf de snelweg staat de route aangegeven met gele bordjes met een B erop. Leer je in ieder geval weer wat mensen uit de regio kennen.
Mijn paardje (nrps) was ook 5 jaar toen ik hem om heb laten scholen van engels naar western. No problem, maar een beetje hulp van iemand die helemaal thuis is in het western rijden is wel nodig, anders blijf je zelf ongemerkt toch de oude vertrouwde (engelse) hulpen combineren met de nieuwe, waardoor het een mengelmoesje wordt.
Mijn instructrice geeft les in de regio Eindhoven, ze heeft een eigen website
nl. http://huizen.dds.nl/~rancher
Of ga eens in Eersel kijken bij manege de kempen, daar geeft Ellen Schuringa les.
Succes en misschien tot ziens

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 13:13

Hoi,
Ik sta in Nuenen aan de Dubbestraat (bij Kim van het aangespannen forum). Ik heb daar alleen geen bak, dus kan aan huis geen les nemen.
Moet even kijken of ik de 23e kan komen. Kan dan alleen Yorghos niet meenemen, want ik heb geen trailer. Snik.
Waar is manege de Kempen?
Groetjes,
Linda

* To Belg, or not to Belg *

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 13:55

Hoi Linda, welkom in de regio Eindhoven, die goed vertegenwoordigd is in de western recreatiesport!
Bij jou in de buurt stikt het van de stallen waar ook western gereden wordt! Ik sta bij een gezellige club in Stiphout (net achter nuenen) waar we met 3 mensen actief de sport trachten te beoefenen. Onder leiding van Monique (zie mailtje K@rin) zijn we lekker bezig! Kom eens een keertje kijken op zaterdagochtend vanaf 11.00u. Als je interesse hebt PB me dan ff! Geef ik de route door! Misschien ook iets voor jou??!! Kom in ieder geval de 23-ste!
Groetjes, Jac
Party!!

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-01 23:18

Citaat:
Mijn instructrice geeft les in de regio Eindhoven, ze heeft een eigen website
nl. http://huizen.dds.nl/~rancher


eeerhmmmmm Scheve mond\ ja hier spreekt de webmaster van desbetreffende site.... deze is even tijdelijk uit de lucht, monique haar telefoonnummers worden gewijzigd en het webadres veranderd. Als ie weer online is laat ik het hier op western weten... hopelijk deze week nog Party!!

Linda je moet idd maar even komen kijken de 23ste Lachen enne... als je daar Jac wilt herkennen, dan is het dat grietje op die dromerige grijze appie met die rijst met krenten kont Vork

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 10:06

uhhh, inmiddels is ie wit met een krentenkont, maar dromerig is ie wel ja. hihihihi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers