Zitclinic verslagJE

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 17:12

Met nadruk op verslagje.
Voor mezelf heb ik gister niet zo heel lekker gereden, maar mocht toch met een compliment van Rinus naar huis dat mijn speedcontrol al beter was dan de vorige keer Haha!
Misschien kwam het doordat ik een tijdje ziek ben geweest en het paard niet veel heeft gedaan de laatste 3 weken. Maar goed ik wou gewoon heen omdat ik elke vorm van les wel kan gebruiken.
Dus ik heb weer wat geleerd gister en ben daar vandaag al mee verder gegaan.
Buiten ging het goed ik ging zitten en meneer stond stil.
Op de terug weg ging het wel moeilijker, maar goed.
Pak ik daarna Danno nog ff en die eikel Haha! weet gelijk wat de bedoeling is, ik ga diep zitten en doe verder niks en hij staat dus gewoon gelijk stil.
Misschien moet danno de volgende keer maar mee Haha!

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 23:42

Ik heb lekker kunnen oefenen op wat Jan vertelde. Ik deed voorheen ook veel meer met mijn zit dan ik nu doe, dan merk je tijdens zo'n clinic ineens hoe dat langzaam is wegglipt! Ik heb weer een hoop om aan te werken.

Bedankt Jan!

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 01:46

Wennie en ik hebben genoten van de training. Je moet maar durven! Alhoewel ik eigenlijk 'Engels' rijd, heb ik er veel van opgestoken en erin herkend. Zo blijkt maar weer dat er wel degelijk een verband is tussen western en Engels rijden.
En dat western rijden helemaal niet zo makkelijk is als het lijkt. Al met al een leuke ervaring en de volgende keer willen we er weer graag bij zijn Haha! .