Paard naar Texas?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
lovelance

Berichten: 2016
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Callantsoog

Paard naar Texas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 10:42

Ik had dit op VMR gevraagd, maar werd geadviseerd om het hier te vragen. Hier is meer kans op iemand die dit wel eens heeft gedaan.

Er is namelijk een kans dat we over 3 jaar verhuizen naar Dallas, Texas. Ik wil m'n paard natuurlijk meenemen (grote, 11 jarige warmbloed ruin), maar vroeg me af hoe ik dit het beste kan doen, denk gewoon vliegen.

Het is natuurlijk heel heet in texas (zou wel veel geld schelen aan winterdekens ). Ik weet dat paarden het lekkerste leven bij lage temperaturen.... Kennen jullie iemand die z'n paard verhuisd heeft naar een warm land en hoe diegene het heeft gedaan? Als het doorgaat, is het pas over 3 jaar, maar wil gewoon zoveel mogelijk weten. Wil heel graag verhalen of ervaringen van jullie horen, zodat ik een beetje weet wat me te wachten en te doen staat.

Alvast bedankt,
Stephany

Hoogwaardige producten die bijdragen aan bewuste en positieve communicatie tussen mens en dier
WWW.LOVELANCE.NL voor de paarden- en hondenliefhebber
I N S T A G R A M - F A C E B O O K


Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:06


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers