juryvraag:sarcoid weggehaald in buurt beengeefplek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

juryvraag:sarcoid weggehaald in buurt beengeefplek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 08:22

Bij B'elanna is een sarcoid weggehaald. dit is een goedaardig huidtumor.
De tumor is weggesneden en daarna met stikstof weggebrand dus het ziet er redelijk akelig uit. Er zit een gat dat langzaam moet dichtgroeien en wel een litteken achterlaat.

Probleem is dat die plek vlakbij de plaats zit waar ik been geef. Men zou dus kunnen denken dat ik Lan "aan gort schop". Hoe doe ik dat met toekomstige wedstrijden.

Moet ik steeds vooraf naar de jury o.i.d.?
Melden bij secretariaat?

Iemand een idee?


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 08:45

Toen pride zijn schedel had gebroken en daar 2 flinke bulten had zitten heb ik uit voorzorg direkt een dierenartsverklaring gevraagd. Mocht er ooit om 1 of andere reden vragen komen dan kan ik dat papier direkt laten zien. Misschien ook iets voor jou? En dan gewoon bij je hebben bij wedstrijden, áls er dan 'commentaar' komt kan je dat direkt laten lezen.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:19

Zolang het niet bloed als je in de ring bent zullen ze niet snel wat van een wondje zeggen. Alleen als een paard een bloedende wond heeft kunnen ze je er uit sturen, maar als jij dat wondje dan verzorgd en hij kan gewoon lopen zonder er last van te hebben, dan mag je een volgend onderdeel ook weer gewoon starten. Een oud lidteken is al helemaal geen probleem.

Zo'n dierenartsverklaring is natuurlijk altijd handig om bij je te hebben, 'voor het geval dat...', maar echt problemen zul je er denk ik niet door krijgen.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 10:56

oke bedankt!
Zal voor de zekerheid even een brief bij de DA ophalen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers