verjaardag

Moderators: goldenarrow, Animal

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

landro

verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 04:41

Cool langs deze weg wil ik warren en regina alvast feliciteren met hun verjaardag aanstaande vrydag .en hun bedanken voor wat ze doen .van de week was er een vraag wie is warren staas ,warren heeft met liefde en geduld en vertrouwen de stralende ogen van myn meiske terug gebracht .na een paar moeilyke jaren heb ik myn kind terug ,die weer met alle vertrouwen en liefde de hele wereld aankan ,en dit geldt voor me zelf ,je mag vrolyk en verdrietig zyn by hun .we mochten in het verleden nooit onze emoties laden zien,daar kan het wel. iedereen die hen kent feliciteer ze vrydag. er zyn op deze wereld maar weinig mensen die het verdienen .twee hardwerkende mensen die met veel liefde voor mens en dier zorgen .warren en regina alvast gefeliciteerd en bedankt *LOL*

wanja_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 06:04

*LOL* jaja warren je staat op bokt Haha! deze mensen(warren)en (regina)verdienen egt het alle geluk van het leven ze knokken er hard voor ze hebben me het plezier van het rijden terug gegeven Bloos en door hun heb ik nu een pony waar ik stapel mee ben geldt voor ze allebei als er iemand goed voor ze paarden zijn is het warren en regina wel wanja en ik willen jullie hartsikke bedanken hoe ik door jullie veranderd ben OK dan! en alvast gefeliciteer met jullie verjaardag( Haha! warren je gaat er aan Haha! )

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 11:37

Natuurlijk van harte, maar verjaardagstopics zijn op Bokt niet toegestaan. Dus een slotje.

Te koop: boomloos zadel van goede kwaliteit
http://www.bokt.nl/markt/ad/430699/boom ... l-colorado

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten