westernvereniging die...................???????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:38

Maar hoe dan ook GVM: ik geef me op om mee te denken in dat groepje.

Wie volgt????

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:40

Bij jouw thuis, Peter?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:51

eh wtf ligt westknollendam?????

Ik heb wel de voorkeur voor een enigszins centrale plek. Vanuit Twente naar pakweg Zeeland vind ik iets minder fijn Lachen

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:01

Euuhhh, Westknollendam ligt niet in Zeeland hoor......gewoon in NoordHolland Haha!
Enne, JIJ wilde weg uit het westen......mag je nu een keertje terugkruipen Pling *LOL*

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:05

Gatver Vera je hebt een veel te goed geheugen....
Ik wilde niet weg uit het westen... Ik moest mee vroeger. TOEN wilde ik terugkruipen....

Het mag ook bij mij hoor Clown
Kunnen jullie fijn carpoolen en frisse lucht snuiven Tong uitsteken Schijnheilig

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:07

Hahaha, laten we een poll starten, kijken waar we uitkomen Haha!
Westen, midden, oosten.....

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:08

Je vergeet Limburg Schijnheilig

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:11

Dan moet het noorden er ook bij...
Ik dacht in trek een lijn door het midden van Nederland.

DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:11

Utrecht Haha!

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:26

vera schreef:
Bij jouw thuis, Peter?
Het is bekend dat ik nogal klein behuisd ben, dus ik zat meer te denken over een locatie in het midden van het land. Iets anders zou ik niet kunnen bedenken om het ieder naar de zin te maken. Verder zou ik graag zien dat de mensen die het onderlinge trainen en wedstrijden organiseren en promoten, hun ervaringen hierin, willen mededelen en vooral willen benadrukken in het hoe en waarom. Dit vervolgens bij een organisatie neer te leggen, en kijken waar mogelijkheden zijn, om tot elkaar te komen in deze. De ideeën die er zijn, zijn niet verkeerd, deze moeten alleen gestructureerd worden en op een ordelijke wijzen ingebracht worden, bij de daarvoor dichtst staande organisatie. Niet geschoten in deze, is altijd mis, dus maar hopen dat er meerdere zijn die hun nek er voor, zouden willen uitsteken.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 10:27

hihihihhihiihhihihhihihiih

is toch de veluwe middelpunt nederland????????????

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:29

westernworld schreef:
hihihihhihiihhihihhihihiih

betekent dit dat je je nek uitsteekt westernworld of dat er gewoon een brok van ontroering in je keel is blijven steken nu Haha! Tong uitsteken

Of biedt je jouw huis aan als plekkie.
Amersfoort is wel mooi in het midden zou ik zeggen

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 10:43

het zal genoegzaam bekend zijn dat ik mijn nek er al aan gewaagd hebt,en is afgemaaid toen ik boven het maaiveld uitkwam,tevens is er een belangenverstrengeling,tenmiminste dat werd toen ook beweerd,wil wel mijn ervaringen op papier toe vertrouwen,en zodra er wedstrijden(onderlinge)uit voortkomen wil ik het wel aantrekkelijk maken, en wil ook meedenken over een locatie.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:53

Volgens mij moeten we gewoon een aardige plek in de buurt van een treinstation met parkeergelegenheid uitzoeken. Wellicht een aardig cafe o.i.d. De Veluw moet wat dat betreft toch ook ruimte genoeg bieden.

Wie kent de Veluwe goed en komt met een leuke plek. Dan hoeven we alleen nog maar een datum af te spreken Lachen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:15

Met of zonder paarden??? Eerst eens alle ideeen bij elkaar gooien en kijken of we een lijn op papier kunnen zetten???
De veluwe kent erg veel leuke plekken, kunnen de randstad- goofys ook eens gezonde Veluwese Bos- lucht innemen.
Hoeveel mensen worden verwacht???

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:20

Afhankelijk van de gekozen datum...count me in...

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:21

Zonder paarden eerst maar eens denk ik... Haha! Anders wordt het vooral een leuke buitenrit.

Voor het aantal mensen moeten we eerst even een datum en een plek prikken. Maar ik schat een persoon of 8 als ik het topic en de reacties zo bekijk Lachen

Per PB zijn er al twee met een voorkeur voor een doordeweekse avond: Vera en ik Lachen
Laatst bijgewerkt door Anya op 05-10-04 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:21

Anya schreef:
Ik heb toevallig onlangs overleg gehad met de organisatie van de wedstrijden in Saasveld. Zij wilden graag nog een wedstrijd organiseren. Maar helaas.. de meeste akkommodaties met een binnenbak zaten vol. Met engelse wedstrijden dus... En als ze niet vol waren, dan waren ze gruwelijk duur, waardoor het niet uit kon. En als ze betaalbaar waren en niet vol zaten, dan mocht er niet met een hoed gestart worden, omdat de verzekering van de akkommodatie dan geen dekking leverde.

Gewoon een kleine opsomming van wat je als organiserende vereniging in deze regio tegen kunt komen.
Ik denk dat als de organisatie van Saasveld contact met me opneemt, ik de locatie in Holten voor ze kan regelen. En dat we onder het cap-gebeuren uit kunnen komen, JUIST door de FNRS-regels. Heb me d'r een beetje in verdiept Schijnheilig Tong uitsteken Cool
Dus ze mogen me bellen hoor, geef mijn 06-nummer maar door, dan breng ik ze in contact met de juiste persoon.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:23

Dat geef ik even door Lachen
Jullie bak is inderdaad groot genoeg.
Het probleem van de cap zit em in de bakken die van een rijvereniging zijn. Bij maneges kan het vaak wel, maar die waren kennelijk gruwelijk duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:26

Voor een eventuele brainstorm/ervaringuitwisseling ben ik beschikbaar, idd mits op centrale plaats. Misschien iets tijdens een wedstijd in Bunschoten op stal Groenendaal? Daar is denk ik wel een plekje te vinden/regelen waar we met een aantal mensen een uurtje de koppen bij elkaar kunnen steken, mits we wat bestellinkjes uit de kantine erbij halen Haha!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:34

GoedVetMan schreef:
Rob & Rinus,
Als ik lees, hier op bokt, dat er al vele bezig zijn met training avonden en of dagen e.d. En niet op welke wijze dan ook een surrogaat van de Wran te willen worden, maar wel als een soort van wegbewijzering te willen functioneren,
Dat was mijn mening,niet die van velen Cool
denk ik dat er genoeg rede is, om juist wel met de Wran daarover van gedachten te wisselen.
Misschien wel,maar ben eigenlijk ervan overtuigt dat de wran er van uit gaat dat de huidige configuratie de lading dekt.En in weze is het ook zo,met dien verstande dat ze iets niet incalculeren waar ze geen grip op hebben
De vraag van jou zijde Blaze, waarom men zich niet meer engageert binnen de vereniging, sluit hierop aan, ik vraag mijn dan af, waarom dan wel in het wild. Dit begrijp ik niet zo goed.
Ik ook niet
Even voor de goede orde, ik twijfel niet aan jullie oprechtheid, om de mensen te begeleiden naar een Wran wedstrijd, maar vind het even te ver gaan, dat je in deze op welwillendheid van de Wran niet zou kunnen rekenen.
iedereen mag twijfelen aan mijn oprechtheid,ik doe dat niet Cool
De enige optie die de wran heeft is aangeven dat de *wilde* wedstrijden D of C kunnen worden en dat is geen optie Cool

Peter

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:18

FlyingHigh schreef:
De veluwe kent erg veel leuke plekken, kunnen de randstad- goofys ook eens gezonde Veluwese Bos- lucht innemen.


ik tel tot tien

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:27

GoedVetMan schreef:
ik tel tot tien

Je gaat toch niet je adem inhouden???
Of tel je maar tien leuke plaatsen op de Veluwe?? Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:34

Nee joh... hij telt tien leuke mensen...
of tien passende data, of heeft 10 leuke paarden op het NK gezien Haha!

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:41

Blaze schreef:
De enige optie die de wran heeft is aangeven dat de *wilde* wedstrijden D of C kunnen worden en dat is geen optie Cool [/color]
Maar misschien zijn hiervoor wel andere mogelijkheden? Deze kunnen overlegd worden, of is dat ook geen optie. Cool