westernvereniging die...................???????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:44

overleg is altijd een optie Cool
alleen probeer in reeel te zijn ,zonder de indruk te willen wekken dat de wran zijn/haar werk niet goed doet. Cool
Laatst bijgewerkt door Rob_H op 05-10-04 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:07

Dat zegt toch ook niemand Blaze Lachen
Maar er zijn wel vragen en ideeen en dat is altijd zinvol om in te brengen lijt me Lachen

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:11

Ik heb geprobeerd me door het hele topic te worstelen.
Is er iemand die kort wil samenvatten wat nu precies de bedoeling is?

Ik organiseer in Pekela de gezamelijke westerntraining en we hebben nu 1 WRAN C wedstrijd gehad die voor herhaling vatbaar is. Vorige training is vervangen door een fool'm school'm en ook dit was voor herhaling vatbaar.
De accomodatie hier is goed geschikt voor verschillende activiteiten, en in overleg voor een betaalbare prijs te huur.

Misschien kan ik ook meedenken in en een bijdrage leveren aan hetgeen jullie van plan zijn.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:19

Ik ga even een nieuw topic starten... met een samenvatting. Lijkt me handig Lachen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:45


broke

Berichten: 27
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:46

Als jullie een locatie zoeken, waar je zonder cap om met hoed te rijden (op eigen risico)? Dan weet ik nog wel een locatie, is finacieel goed te doen. Tenminste als je uit gaat van rond de normale wedstrijdkosten.
Ik ga er van uit dat de kosten van een onderlingen wedstrijd minder zijn dan een gewone wedstrijd? Dus moet het te doen zijn, toch?

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 23:49

Ik rij bij een Landelijke Rijvereniging die ook Westernlessen geeft. Dit is LR & PC Nieuw Leven te Oosterwolde www.nieuw-leven.nl.
Hiervoor hebben zij een professionele instructrice en tevens WRAN-jury in dienst. We krijgen elke week les en dat tegen een redelijke contributie per maand.
Afgelopen zaterdag hebben we nog de Onderlinge Wedstrijd gehad en daarbij was ook het onderdeel Western vertegenwoordigd. Dit is echt heel leuk en wellicht is het nog leuker om eens een wedstrijd te organiseren zoals een "Streekwedstrijd" maar dan voor Western.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 08:50

Broke, laat me 's raden. Ken ik jou onder een andere nickname?
Iets als Ruiters ofzo? Haha!

broke

Berichten: 27
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:22

Sonja schreef:
Broke, laat me 's raden. Ken ik jou onder een andere nickname?
Iets als Ruiters ofzo? Haha!


Als je dat graag wil ... ?
Nee zoals je ziet log ik in onder mijn eigen naam, maar rij wel bij de ruiters ja.