maatje voor veulen!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sandra z
Berichten: 5
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 17:33

Wij zoeken nog een maatje voor onze Quartermerrie veulen van eind juni 2001.
Wie zoekt er nog een leuk plekje om zijn veulen onder te brengen. Ze kunnen dan samen een stal delen en zo veel mogelijk in onze grote paddock staan.

karin e
Berichten: 120
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 13:09

Wat zouden de kosten ect zijn. Ik heb eigenlijk wel interessen, voor mijn twh merrieveulen zou het beter zijnn om met leeftijdgenoten op te groeien, in plaats van 1 tante en haar moeder.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 16:01

Ligt eraan waar je woont. Ik ben voor volgend voorjaar nog wel op zoek naar een plekje voor m'n veulen, maar ik wil haar met het oog op showtraining wel in de buurt houden, zodat ik er minsten een of twee keer in de week naar toe kan.
Dus waar woon je?

Als ik niks kan vinden wil ik proberen om bij mij in de omgeving een stuk wei te huren en zelf een klein koppeltje samen te stellen. De kosten zouden dan gedeeld kunnen worden. Het gaat hier om omgeving Harskamp/Wekerom/Kootwijkerbroek/Kootwijk.
Het is de bedoelling dat het een klein groepje wordt; 4, hoogstens 6, paardjes, en alleen kleinere paarden als Quarters en Paints (of ander ras van vergelijkbare grootte).
Als iemand land weet in deze omgeving óf geinteresseerd is om mee te doen, laat het dan maar weten.
~Francis~