nieuw hoofdstel levert problemen :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

nieuw hoofdstel levert problemen :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 13:44

Nou dit was ook weer de laatste keer dat ik wat via internet bestel geloof ik. Pffff....
10 augustus had ik een trainingshoofdstel besteld, gewoon simpel ding. Zou binnen een week binnen zijn mits op voorraad. Nou 1.5 week later geen hoofdstel. ik gemaild, het was niet op voorraad en ik zou het na een week binnen krijgen.

En vandaag was ie er dan eindelijk. Scheve mond Doe ik de doos open is het een light oil ipv een dark oil, terwijl op het plaatje op de site duidelijk een donker hoofdstel afgebeeld staat en geen mogelijkheid om een andere kleur te kiezen.

Nou goed, om het nou terug te sturen, light oil staat ook vast mooi. Dus ik denk dan ga ik wel kijken hoe het staat. Pak vol goede moed een schroevendraaier om het bit eraan te gaan doen.

De schroefjes gaan niet los
Het 'dopje' draait zeg maar mee, aan allebei de kanten en ik kan het met geen mogelijkheid vastpakken, met een tang maakte ik al gelijk een krasje in het leer Alle andere schroefjes kan ik wel zo losdraaien, alleen die 2 die juist los moeten dus niet.

Iemand een tip??? Anders moet ik het terugsturen en dat kost me dan 5.50 of weer een maand wachten op een hoofdstel met misschien wel dezelfde rotschroefjes Boos!


DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:47

Zit er aan de ene kant geen inkeping wasar je hem tegen kunt houden ??

Naturel leer kun je zelf ook donker maken, loopt net een item over op WN Lachen

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 13:50

ja dat weet ik, dus daarom vind ik het niet zo'n ramp dat het een light oil is. Alleen zonder bit eraan heb ik er natuurlijk niet veel aan. Aan de ene kant zit gewoon een inkeping voor de schroevendraaier en de andere kant is een dopje met versiering erop. Ze zijn wel heel klein, en krijg ze ook tussen mijn vingers geklemd, maar dan nog draaien ze mee.
Anders ga ik het vanavond met mijn zus proberen, misschien lukt het met zn tweetjes wel. Maar wil zo graag al kijken hoe het staat, na zo lang wachten voordat het binnen was

DWSS
Berichten: 667
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 15:16

Probeer met je duim op de achterkant van het schroefje te drukken , zo moet het meestal toch lukken , succes

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 15:49

dat probeerde ik eerst, maar dat werkt ook niet. Help!! Volgens mij heb ik alles al geprobeerd Scheve mond

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 16:33

ok ik heb de gouden tip gehad! Kreeg een pbtje om het met een rubberen handschoen te proberen en nu zit het bit eraan hoor! Haha!

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 18:22

Kun je voor het donker maken die handschoenen ook mooi weer gebruiken Haha!

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 15:29

zou je een foto van het hoofdstel kunnen plaatsen, want volgens mij heb ik dezelfde. enne sugermiss wat raad jij aan om het donkerder te maken. heb nu namelijk een donker zadel en een licht hoofdstel.

DubbelFun

Berichten: 88476
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 15:38

Volgens mij is er laatst nog een item geweest over het donkerder maken van leer.

{edit: gevonden [WN] leerolie ]

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 16:10

Afbeelding

Het is dit hoofdstel, dit was de kleur die ik wilde, maar het is dus deze in light oil.

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:21

Sugarmiss schreef:
Volgens mij is er laatst nog een item geweest over het donkerder maken van leer.

{edit: gevonden [WN] leerolie ]


bedankt Lachen

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:41

komt het leerolie topic toch nog van pas Schijnheilig Haha!

Wetsernfriek

Berichten: 1021
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Bassilly (OPZULLIK) Henegauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:14

je kan leerolie gebruiken en veel invetten of veel in het stof en het zonlicht rijden zonder iets op te zetten kwa bescherming dan gaat het verdonkeren.

ofwel kan je ook een soort leder verf kopen bestaat in alle kleuren kan je zelf regenbooghoofdstellen of bloemetjes opschilederen mss een leuk idee voor freestylers onderons ofzo.

en om dan alles hééél licht te houden gebruik ik een speciale ledervernis dit gebruik ik op mijn light oil showhoofdstel, zadel borstriem,...
en is nog steeds zo licht als toen en bewaar het ook in beschermtassen tegen het licht

hopelijk ben je er iets mee Haha! Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 8 bezoekers