gezocht cursussen en clinics

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cowboyberend

Berichten: 1339
Geregistreerd: 16-08-04

gezocht cursussen en clinics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 09:27

hallo allemaal
ik ben volgend jaar van plan diverse cursussen en clinics te gaan volgen .
helaas door omstandigheden heb ik nog geen eigen paard,maar volgens mij zijn er wel veel dingen die je zonder eigen paard kan leren .wie weet sites of adressen van cursessen en van van alles ben nog niet zo thuis op internet en heb ook nog geen idee wat voor cursessen het gaan worden .ben alleen heel fanatiek en wil vanalles leren

Als je de tijd hebt om te zeuren en te klagen, heb je ook de tijd om er wat aan te doen


Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:59

Hallo!

Goed dat je clinics wil gaan bezoeken het is erg leerzaam. Ik ben laatst naar een clinic van dennis roemer geweest en dat was heel leerzaam. Hij gaat ook proberen er elke maand een te doen. Ik denk dat als je gewoon dit forum in de gaten houd dat je dan snel genoeg komt te weten waar en wannneer en weer clinics zijn.
Veel succes! Groetjes Danielle

Okielena Listo Sylvest Dun it Chex

piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:02

bij de A OK Livestock ranch in Makkinga wordt regelmatig een clinic gehouden. soms zijn ze gratis voor kijkers en soms moet je er iets voor betalen. dat hangt een beetje af van degene die de clinic geeft.
vaak zijn het ook clinic's met vee.
deze week b.v. hebben we een pleasure en reining clinic waar je kan komen kijken voor 10 euro p/p en zo'n clinic duurt 1.5 dag. vrijdag beginnen we met de pleasure en gaan door op zaterdag morgen en op zaterdag middag en zondag gaan we verder met een reining clinic. deze clinic wordt gegeven door Tom Calie een meervoudig europees kampioen western pleasure

Wetsernfriek

Berichten: 1021
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Bassilly (OPZULLIK) Henegauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:46

bij ons in belgie kan je in de cintra cursus western rijvaardiheid en dergelijke tot hoofdtrainer starten bestaat al enkele jaren.

bij jullie ook in het hippische centrum de deurne nederland waar het europese kampioenschap werd vereden.

ik zelf ben nu aan een cursus paardenhouderij en fokkerij gestart voor laters wat verder te kunnen er bestaan enorm veel cursussen in de paardenwereld groeten

Western Arabians


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers