Wie heeft er zin en tijd,

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 12:51

om mijn lieve, maar behoorlijke heethoofd te gaan rijden. Het gaat om een merrie van 5 jaar die wel helemaal ingereden is, maar door een blessure, is het doorrijden sinds kort pas weer opgepikt. Zij wordt gereden door een 9 jarige die nog twee pony`s te rijden heeft en het is voor ons wel makkelijker en goed als er nog iemand bij komt, die de merrie de tijd en de aandacht geeft.
Christy is 157,5 hoog en qua karakter erg druk. Zij heeft een eigen wil en je moet je best doen om haar voor je te winnen. Als dit lukt dan heb je er een kei van een paardje aan. De bedoeling is dan ook dat je de tijd neemt om haar te leren kennen door middel van grondwerk. Gaat dit goed, mag je gaan rijden met mijn begeleiding in het begin. Denk hier niet te makkelijk over als je reageerd. Je heb je handen vol aan haar. Dit schrijf ik niet om af te schrikken, maar het is gewoon geen makkelijk paard. Wel super super lief. Heb je zelf interesse of weet je iemand laat me het dan weten.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 08:45

hallo chrico, voor mij jammer dat het in ijmuiden is.
maar wat ik heb begrepen moet dit om een zeer leuk ondeugend paardje gaan.
Een paardje met een eigen mening en wil,lekker om mee te rijden en te leren.
gek dat er niemand is die reageerd.
zijn er in jouw buurt niet zoveel western/ruiters?rinus

_________________
westernworld countrywestern van hoed tot hoef

http://www.westernwereld.nl westernworld@westernwereld.nl

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: westernworld op 2001-11-29 14:51 ]</font>

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 11:43

Ben jij ook al op zoek naar iemand? Ik ook. Ik had nooit verwacht dat het nog zo moeilijk zou zijn. Vroeger was ik altijd uren op zoek naar een verzorgpaard en nu zit ik met het omgekeerde probleem (hihi). Succes met zoeken!!!!!