emoties bij verhuizing...

Moderators: goldenarrow, Animal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

radicalM

emoties bij verhuizing...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 09:41

Zo maar even een vraagje: zijn wij nou zo gek of hoe zit het... Knipoog
Afgelopen zaterdag hebben we ons paard verhuisd van de plek waar hij geboren, getogen en 2 1/2 jaar heeft gestaan, naar zijn nieuwe (pension)stal, dichtbij mijn huis. Ons hele weekend heeft op zijn kop gestaan. Fokker helemaal van slag Huilen , ik van slag Huilen maar wonder boven wonder heeft het onderwerp zelf het in alle rust ondergaan...
Wat een emoties kwamen er op ons af...afscheid van zijn oude stal/kuddetje, een heel ander ritme, andere sfeer, poeh!! Lange tijd geleden dat ik zo onrustig heb geslapen... Bloos
Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt...(of ligt het aan ons Haha! Cool )

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 11:47

Gelukkig hebben jullie het allemaal overleefd!
Ga er maar lekker van genieten en zolang het leidend voorwerp er geen stress van heeft...... Cool

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:47

mijn paard gaat binnekort ook naar een andere pensionstal, het is wel een heel gedoe, maar het is veel dichter bij mijn huis als waar hij nu staat, dus dat is wel weer een voordeel ervan

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:08

JOh, komt me extreem bekend voor, Lachen. Ik ben ook altijd erg honkvast met mijn paarden, honden én met mezelf.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:28

Geniet ervan de je paard het zo relaxt opvat. Je hebt wel gelijk dat je je zorgen hebt gemaakt. Mijn paard is heel ernstig ziek geweest van een verhuizing in het verleden. Zo ernstig dat hij helemaal niet meer at en nog erger, ook niet meer plaste. 2 keer dierenarts erbij voor injecties. Uiteindelijk heeft het bijna een half jaar geduurd voor hij z'n heimwee kwijt was. Heerlijk als je paard zo'n verhuizing gewoon ondergaat!

Het leven is te kort, echt veel te kort om alle grenzen van je kunnen te bereiken
Maar op je eigen scorebord mag af en toe best een overwinning prijken

promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 08:30

komt mij ook bekent voor hoor!!
en vind het zeker niet raar Lachen

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 18:22

Tja als fokker was ik afgelopen zaterdag ook extreem van slag af toen mijn 2 jarige ging verhuizen.
Het paard in kwestie heeft er geen hinder van ondervonden, maar ik ben er nog van onderste boven.

Bij ons op stal heeft ook eens een paard gestaan wat na een verhuizing niet meer wilde eten en drinken. Het kan dus ook verkeerd gaan, maar meestal hebben wij mensen er meer last van dan onze paarden.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie