regio Eindhoven: interesse voor samenkomst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 16:32

He Branca, ik woon in Eindhoven en mijn paarden staan in Breugel. Het stikt hier van de paardenpensions en maneges in de buurt (maar ga alsjeblieft niet bij de manege in Nuenen rijden, als je een beetje van paarden houdt). Er komt hier vast wel een keer iemand die een bijrijder nodig heeft. Ik zal mijn oren en ogen voor je open houden.

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 01:27

He Desiree, sta jij bij Wim op stal (Keske) in Breugel? Want daar ken ik nog wel iemand.

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 11:42

Ha Karin,

Dan is de gene die jij kent vast Mandy met Joe. Ook Jolande en ik hebben onze dames daar staan.

Groetjes Adriënne

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 14:10

Yep, en ik sta daar dus ook op stal. ik geloof dat er verder op geen een stal zoveel westernruiters staan als bij ons. En dat gaat allemaal prima samen.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 14:40

Ik sta ook bij Wim...
Mij zullen jullie niet kennen denk ik , want ik ben eigenlijk niet zo veel geweest, ben nu pas weer aan het rijden... Wat leuk dat jullie zo`n meeting afspreken... Misschien kom ik wel even langs...gezellie !

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 18:19

Ha Sando,
Misschien een beetje idioot, maar ik geloof inderdaad niet dat ik je ken. Van welk paard ben je (welke stal staat hij?).
Harstikke leuk als je komt kijken de 23e!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 11:26

Zij is de eigenaresse van Peru, waar Ilse eerst geregeld op reed. En nu staat Sandocan inmiddels ook op stal, de eerst box in de buitenstallen. Je moet zoeken anar een grote witte olifant zonder slurf en flaporen, en dat is hem.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 16:23

Ik sta ook in Breugel op stal, bij al deze gezelligheid... en misschien kom ik ook wel ff kijken (niet rijden) Lijkt me wel gezellig om wat gezichten bij de Bokkers te krijgen.. Haha!
Hej Sando.. dan gaan we gewoon samen kijken!!!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 18:57

Waar is die stal dan van die bekende Wim? Ik bedoel dus, welk deel van Breugel?

Desiree, wat is er met de paarden van de manege in Nuenen? Vertel.....

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 19:22

Hallo Branca

Het is op het Keske in Breugel. Vlak bij het kanaal. Voor jou als je van Nuenen via Nederwetten naar Breugel rijdt, ga je, over het kanaal, dan tot de t splitsing daar rechts en dan voorbij de autogarage/ benzinepomp weer rechts. Dat is het Keske.

Groetjes Adriënne



_________________
just get over it I´ve got a cowgirl attitude

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Adrienne op 2001-12-08 18:23 ]</font>

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-01 22:37

Klinkt heel gezellig zo met zijn allen op stal, kun je tenminste samen rijden, (naar leuke avondjes in vorstenbosch gaan) enz., maar ik hoorde ook dat de prijzen aardig omhoog gegaan zijn, en dat is natuurlijk minder.

Ik maak even een nieuw item aan "Update meeting Leende" met daarin de route beschrijving en dergelijke. Dus daar kun je verder lezen.