Gezocht: Weidegang Quarterhorse merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 17:31

Dit staat niet onder het juiste topic, maar ik probeer het toch maar.
Voor mijn wat oudere QH-merrie zoek ik vanaf eind volgend jaar weidegang (tegen vergoeding uiteraard). Volgend jaar juni verwacht ze een veulen, en voor haar in combinatie met het veulen heb ik wel een wei voor een maand of 5. Maar daarna wil ik graag dat ze van haar pensioen kan genieten, en het hele jaar door de wei op kan (met slecht weer wel binnen natuurlijk). Omdat ik nog twijfel om haar volgend jaar nog een keer te laten dekken, is een oude-paarden-tehuis niet echt een oplossing want daar mogen (volgens mij althans) geen veulens bij. Dus wat ik zoek is een goeie ouwe-dag voorziening, waar ze nog hopelijk aardig wat jaartjes van de wei kan genieten. Heeft iemand informatie over zoiets? Misschien zelf ervaring met een 'rusthuis' of iets dergelijks... Het mooiste zou zijn als ze bij een QH liefhebber terecht zou kunnen, want ze kan nog wel voor de fok gebruikt worden en daar kunnen best afspraken over gemaakt worden. Oh ja, voor de duidelijkheid, ze is dus NIET te koop !! T blijft mijn paardje Lachen Graag eventueel in een PB of per email een reactie ! (berus_cer@hotmail.com)