Hoe was het in Eersel en Oosterwolde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 20:45

Is er nog iemand naar de wedstrijden geweest dit weekend? Ben wel benieuwd naar een verslagje. Jos, Roel, nog veel linten mee naar huis genomen??

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 22:15

Het was een leuke dag. Alleen erg lang. Om 22.45 uur waren we pas thuis.
Roel 3e pleasure amateur, 5e pleasure open en 2e reining amateur.
Met mij ging het wat minder goed. spooky liep erg rustig, maar aan de korte kant van de bak was hij bang van al het publiek en nam een sprong Haha! daarna liep hij weer rustig verder. Het volgende rondje was er vast weer iets engs in het publiek Party!! en sprong weer een meter hoog , en liep vervolgens weer rustig verder. Maar ja helaas de jury zag het *LOL* en ik moest naar het midden.
Billy the Kid voor het eerst weer eens gestart. Hij was superlief Lovers maar ik had nooit gedacht dat het zo goed zou gaan, en van verbazing kon ik gewoon niet meer tellen *LOL* en 3 spins vond Chris Knol toch echt iets te weinig. Maar ik was erg tevreden. Mijn paardjes en ik hebben gisteren weer veel geleerd.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 22:21

wat een pietlut die Chris Knol Clown Ik wist niet dat je in training was voor de hunter hack met Spooky!!

Wel geweldig dat Billy lekker rustig was. Zal dat rode lampje toch helpen dan?

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 23:22

Ik heb zaterdag in eersel meegedaan aan de pleasure voor beginners. Het deelnemersveld was goed bezet. 15 bij de jeugd pleasure en 25 bij de beginners. Dat was de vorige keer (juni) in eersel een stuk minder. Maar helaas moet dat allemaal tegelijk in het kleine bakje losrijden. Ik had wat problemen met mijn auto gehad en was daardoor wat later aanwezig, kon zodoende maar 10 min. in de grote bak losrijden, en daarna dus alleen maar meedraaien in de jog/walk-rondjes in de kleine bak. Dus toen ik weer met de eerste groep beginners de grote bak in mocht vond mijn Boyke het nodig om even flink de benen te strekken in de lope. Was dan ook zeer verbaasd dat ik terug mocht komen. Jog en walk ging netjes, maar lope weer veel te hard naar mijn zin. Heb weinig met andere paarden samengereden de laatste tijd en dat was wel te merken, leek wel een wedstrijdje om het hardst. Toch was de jury blijkbaar tevreden (of de rest nog veel slechter) want ik werd toch nog 3e geplaatst. Heb van de andere uitslagen weinig meegekregen, maar misschien dat iemand anders die wel weet, anders kijk ik wel even op de site van de western movement eersel, daar zullen de uitslagen binnenkort wel op staan.

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 22:41

Volgende keer toch een jasje aan doen, brrrrr het was zaterdag zo koud, moet er niet aan denken om dan met een dun dingetje te rijden.
Fijn dat Wit weer helemaal beter is.
Roel ook van harte gefeliciteerd met je linten en natuurlijk Jos, wat jammer dat Chris Knol kan tellen he Verdrietig Verdrietig
Maar toch fijn dat Billy zo goed ging!!

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 20:12

Ik heb zondag meegedaan in Oosterwolde. Ben alleen bij de amateurs gestart, Trail pleasure en horsemanship. Ik was derde in de trail, pleasur ging niet zo goed en in de horsemanship had mijn paard er geen zin meer in. Nou ja volgende keer beter, ben in ieder geval blij met mijn derde prijs!