verslag van lindlar 3 judged show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:35

Gera dan pik je wel op!! Maar ik denk dat ik volgend jaar zoiezo mee ga om iemand te groomen. Jullie verhalen nu en wat jullie verteld hebben. SUPER

Mac

Berichten: 11650
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:27

Jeetje, WAT een resultaten!! Gefeliciteerd iedereen! En Corine natuurlijk extra gefeliciteerd met je nichtje!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:49

gefeliciteerd,iedereen!!! OK dan!

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:47

bij deze chantal gereserveerd als groom Haha!

En jos en roel MOETEN wel met me mee anders krijgen we heimwee Cool

Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 21:46

de exacte uitslagen stonden al op de duitse site en ik kwam er achter dat ik soms hoger geplaatst was als dat ik heb opgegeven opde bokt(valt het weer mee)
ik was zo enthousiast dat ik me maar lid heb gemaakt van de phcg(paint horse club gemany)
ik was toch al van plan wat meer in duitsland te blijven hangen met wedstrijden OK dan!
ik aachen gaan we natuurlijk weer aan de xuxu met onze duitse maatjes en hopelijk zijn we inderddad volgend seizoen met nog meer MEDERLANDERS!!(geintje nederlanders)

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:00

Nou ik ga dus maar naar Duitsland als Groom en entertainer Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:29

Ik kom jullie, als het me gaat lukken, volgende week donderdag aanmoedigen in Aken tijdens de halter, pleasure en hunter! Heb er al zo enorm veel zin in! Was die dag trouwens nou alleen mares halter?

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:33

Donderdag ochtend is de Open Halter mares en alle Amateur Halter. De Open hengsten en ruinen zijn op vrijdag.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:44

Vrijdag gaat me niet lukken, dus ik ga dan voor de mares. Zie ik sowieso een flink aantal bokkers starten, lijkt me
Wel jammer dat ik de hengsten dan niet zie, want vorig jaar ben ik in mijn veulenzoektocht bij veel veulens gaan kijken, ook veel in Duitsland, en ik heb met veel Duisters contact gehad over hun verkooppaarden (met name veulens en jaarlingen natuurlijk). Ik weet van een aantal dat ze zullen starten tijdens de Paint Round Up, maar jammer dat ik ze dan niet zie. Ik wil namelijk eigenlijk wel eens zien 'wat ik misgelopen heb'. Maar ik ben ook naar een paar merries gaan kijken, wie weet dat die het opnemen tegen Senna en Sophie?

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:36

Donderdag zal Senna er in elk geval zijn! Ik heb al begrepen van de Duitse show dat er een hele mooie jaarling komt die op de World Show afgelopen Juni 5e geplaatst is! Dus heftige competitie!! Als Senna maar redelijk gaat plaatsten ben ik al heel gelukkig! Sophie gaat helaas niet mee deze keer, maar Christien, haar eigenaar, komt ons wel aanmoedigen! We starten trouwens al om 08.00 uur geloof ik! Lekker vroeg uit bed dus! Ben jij er dan ook al Gera?

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:32

Donderdag is ook de amateur pleasure en amateur horsemanship. Ik denk dat Brigitte zeker mee zal rijden. Ik ben er ook met Pooh.