verslag van lindlar 3 judged show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Pigino
Berichten: 603
Geregistreerd: 06-11-01

verslag van lindlar 3 judged show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 22:37

moe maar voldaan zijn we terug gekomen uit lindlar duitsland. de nederlanders hebben weer goed geknalt!!!!!!!!
bij de halter hebben we de grootste knaller gemaakt!!! mills intimidator was 3 maal grand champion bij de hengsten (eigenaar w. schollaard) bij de merries was time for daisies 2 maal grand champion (eigenaar brigitte drost) bij de ruinen was torres summer bar 2 maal grand champion (eigenaar nicole verhulst) bij de hengsten was dusty pebbles tomboy 2 maal reserve champion(eigenaar sylva van der wal).
francis was 1 maal eerste en 2 maal 2de bij de open 3year mares
corine was 3maal 1ste bij de yearling mares
nicole was 3maal 1ste bij de amateur geldings
brigitte was 1maal 4de en 2maal 2de bij de amateur halter merries met win one time
in de open pleasure junior open hebben tomboy en win one time allebei goed gepresteerd ook in de hunter en win one time ook in de amateur klasse (de eerste 3 punten heb ik in de pleasure binnen met winny) de exacte uitsalgen weet ik zo niet meer uit mijn hoofd.
maar iniedergeval hebben we een super week end gehad en heerlijk in de regen een bbq feestje gehouden ook hebben we xuxu gedronken (aardbeien likeur) met onze duitsevrienden
dus al met al het was top en de stallen waren goed betaalbaar en het eten ook.
volgend jaar gaan we zeker weer OK dan! OK dan!


Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:09

Ik had al een berichtje gekregen van Jeddah dat het goed ging met de Nederlanders maar zo goed had ik niet verwacht.

GEFELICITEERD

Euh,...?? Tsjah,...

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:18

Wowsiemosie, dat is super zeg!!!! Allemaal gefeliciteeeeeeeerd!!!!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:19

WAUW!! Dus daar is vast flink op gedronken!!!

Proficiat!

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:32

Wat een resultaten zeg, super! Ik hoorde alleen dat het wat betreft opkomst daar nog wat tegenviel. Balen hoor! Maar ja, de punten hebben jullie toch zeker binnen weten te halen en daar ga je dan ook voor!! (want anders rijd je niet zo'n eind naar de Duitse bergen..) Dus ik neem aan dat voor jullie allemaal het weekend toch erg geslaagd is!
En wat volgend jaar betreft... ik moet zeggen dat ik toch ook wel erg benieuwd ben Knipoog

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:48

Zo! dat zijn superresultaten. Gefeliciteerd!

Pigino
Berichten: 603
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 07:29

na een beetje slaap komen er weer wat uitslagen bovendrijven, ik heb zelf 20 linten en weet niet eens meer wat nou alles was. maar iniedergeval het volgende: dusty pebbels tomboy 2maal 2de en 1 maal 1ste junior trail.
win one time 1maal 3de 1maal 2de en 1`maal 1ste in de junior open pleasure.
win one time 2maal 3de en 1maal 4de in de amateur pleasure
win one time 3maal 2de showmanship at halter.
win one time 1maal 7de 1maal 6de en 1keer 4de open hunter a.a
win one time 1maal 3de en 2maal 4de amateur hunter
dusty pebbles tomboy is inieder geval een keer 2de geworden in de open hunter(puntje) en nu weet ik het echt niet meer!!!!
we hebben wel gehoord dat het in nederland ook erg gezelllig was en dat de halterklasses ook goed gevuld waren.
wij maken ons iniedergeval klaar voor volgende week in AACHEN!!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 08:58

Super hoor! Gefeliciteerd allemaal OK dan!

One moment can change everything.

United Stables That's US

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 09:01

Whow!!! Van Harte Geficiteerd Allemaal!!!!!!! Clown

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:33

Maar, het alerbelangrijkste is nog dat we met z'n allen echt heel veel plezier gehad hebben!! We stonden het hele weekend voor elkaar klaar, in voor en tegenspoed en dat was ECHT HEEL FIJN! (ja, ik schreeuw het uit, haha).
Thanks allemaal voor een heerlijk weekend! (ben nog een beetje sentimenteel, onderweg naar huis kreeg ik te horen dat ik Tante geworden ben van een mooi meisje! Dus heb Senna thuis "gedropt" en meteen doorgereden naar Almere om mijn nieuwe nichtje Elke Mennuti, 9 pond, 53 cm (!!) te zien!)

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

toran
Berichten: 169
Geregistreerd: 15-10-01
Woonplaats: notter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:34

ben wel een beetje jaloers Huilen mijn merrie is geblesseerd , einde wedstrijd seizoen
maar voor jullie natuurlijk allemaal gefeliciteerd OK dan! !!!

there is no breezer , like my breezer !

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:51

Gefeliciteerd Jeddah met je Tanteschap. Het was zeker een gezellig weekend, tussendoor elkaar helpen waar nodig was. De verrassing van Michel, de man van Jojo. Een heerlijke barbeque op vrijdag avond!!
Wat voor Tomboy en mij een leuke ervaring was, dat we de trail buiten reden. In een hele grote buitenbak, wat heuvelachtig. Voor Tomboy best wennen, heuvel op en af. Weer een ervaring rijker. Twee keer Reserve Champion achter Mills, best goed voor zo'n kleintje. Er was ook een Reserve Worldchampion als jaarling bij, die hij toch maar mooi 2 keer versloeg. Een punt in de Hunter en in de Pleasure. Het begin is er.
Op naar Aachen volgende week. Zijn er al uitslagen van de Kalverhoek??

Goede kwaliteit Paints en Quarters te koop op de Sylvester Ranch. Voor meer en andere informatie zie onze website http://www.sylvesterranch.nl

Nieuws: MAGIC POWER SPECIAL: AQHA Champion !!! viewtopic.php?f=53&t=505823

DennisC

Berichten: 116
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:12

Gefeliciteerd allemaal met de mooie uitslagen!!!! OK dan!

En wat leuk een trail buiten, werden alle onderdelen buiten verreden of alleen de trail??

Corine, gefeliciteerd met je nichtje!

Success means that you get up one more time than you fall down

United Stables That's US!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:19

Hee, GEFELICITEERD Jeddah!!
Heb ook een heerlijk weekend gehad! Michel, ook namens mij bedankt voor de BBQ... Zo heerlijk dat je in het buitenland toch zo'n gezellig kliekje Nederlanders bij elkaar krijgt! Saamhorigheid ten top en inderdaad in voor én tegenspoed. We hadden bijna allemaal wel een moment van 'tegenslag' of 'toestanden' te verwerken en ook dat werd gezamelijk getrotseerd.

Ik had een 'first' deze show.... m'n first DQ... Volgens de judges was Dot zaterdag kreupel en kon ik de bak onverrichte zaken weer uit. Dat was wel even een paar keer flínk slikken... vooral omdat ze dus niet kreupel was.
Nu ging ze wel wat tegen m'n hand in omdat ik met die verrotte enkel nog niet zo hard kan rennen als zij wil, zodat ze wat 'knikte' met haar hoofd, maar met haar benen was niks mis... zo ook volgens verschillende toeschouwers die later in de inrijbak hebben staan kijken toen ik haar longeerde om te zien of en waar ze dan kreupel was.
Sake was zo lief een scheurtje in de hoef weg te vijlen (je weet maar nooit of het dat was) (Nogmaals bedankt Sake!) en de volgende dag zijn we vol goede moed weer de bak ingegaan. Ik ben nog nooit zó zenuwachtig geweest... normaal heb ik daar weinig last van, zo vlak voordat ik de ring in moet, maar nu gierden de zenuwen door m'n lijf.
Ik heb, met Dot aan een losse lijn, gerend of de duivel me op m'n hielen zat (voor zover dat met m'n enkel wilde) en deze keer mochten we blijven. Ik was daar zó opgelucht over dat de plaatsingen me eigenlijk niet eens meer kon schelen!

Voor Aken hebben we dus nog wat te trainen in het 'langzaam joggen aan de hand zonder aan de lijn te zitten' en ga ik zelf nog maar veel oefenen om m'n enkel soepeler te krijgen. Heb er goed zin in en hopelijk gaan we't met z'n allen weer zo gezellig hebben met weer net zulke mooie resultaten als afgelopen weekend!

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:35

redpebbles schreef:
Zijn er al uitslagen van de Kalverhoek??


Ik denk dat voor het meerendeel van jullie de uitslagen van de stallions het interessantst zijn
1. Tommy Time
2. Imax
3. Peppolenadotcom
4. King Walters Ghost
5. Luckys Gold Piece

Merries amateur, dacht ik
1. Missy D Lux
2. Jeta Time
3. Pale Indian (yearling)

Maar man, of dit nou open of amateur was? Ik ben daar zooo slecht in! Sowieso gaat fotograferen en zelf ook nog eens uitslagen registreren niet zo lekker samen. In de merries klasse werd ook een veulen uitgebracht door Linda Polak (weanling mares) en bij de merries 3yrs< werd ook nog een merrie uitgebracht door Gerda Jolink. Ik mis die dus in mijn uitslagen Verward
Volgende keer schrijven EN fotograferen Scheve mond
Maar ja, heb je in ieder geval een beeeeetje uitslagen

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:00

ALLEMAAL GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! OK dan! OK dan!

Gelukkig hebben wij julllie zaterdag allemaal kunnen bekijken en de Nederlanders waren toch super.

Francis, fijn dat het zondag beter ging met Dot, ze wil gewoon lekker vlot lopen, denk ik. Ze heeft van die mooie lange benen, dus dat wordt rennen geblazen, nog even conditie opbouwen voor Aken dus Haha! Haha!

Wij komen ook naar Aken, komen we jullie allemaal weer aanmoedigen

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:08

GEWELDIG !!
allemaal gefeliciteerd !!

En Jeddah een beetje extra gefeliciteerd met je nichtje! ( flinke meid zeg! )

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:48

ok ik ben ervan overtuigd dat het super gezellig was en gefeliciteerd allemaal
misschien ga ik volgende keer een gokje wagen in het buitenland

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:59

Dan ben ik je groom Tanja Haha!

Euh,...?? Tsjah,...

asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:25

Allemaal GEFELICITEERD!!

Wat een mooie resultaten zeg! En wat leuk dat de trail buiten werd gereden, dit is een keer weer wat anders.

Jeddah: gefeliciteerd met je nichtje Elke.

Paarden schenken de vleugels die ons ontbreken.

United Stables That's US!

Pigino
Berichten: 603
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 20:48

om nog eens te vertellen hoe bijzonder het daar was moet ik toch even melden dat de showmanager ons persoonlijk kwam verwelkomen en zijn nummer gaf in geval van nood.
het eten was ook heerlijk!!en betaalbaar bijv. een mega mok koffie waar gewoon 3 klonten suiker in moesten voor 50 cent OK dan!
heerlijk ontbijt 3.50 (onbeperkt)
en de stallen inclusief eerste klas hooi en zaagsel voor 50 euro
de showmanager wilde geen winst maken maar hij wilde de show toegangelijk maken voor iedereen!!!!!!!!
genoeg lof maar zeker een aanrader voor iemand die eens daar wilt starten
ps de eigenaren van de stal spreken NEDERLANDS super!!!!!!!!!!!!!!!!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:17

Je hebt me om, jojo. Ik ga volgend jaar ook *LOL* Als ik niet mét paard ga, dan ga ik wel mét camera, maar ik ben nu echt enorm benieuwd! Hoop alleen dat m'n auto het gaat redden daar in de bergen Scheve mond

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:31

allemaal gefeliciteerd OK dan!
wat leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.
ik krijg er bijna spijt van dat ik Jim heb verkocht Knipoog
maar als tanja een keer mee gaat, dan komen wij kijken

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:31

Oh zát Gera, zó erg is het daar ook weer niet. En als je dan toch een keer wilt 'sfeerproeven' op een Duitse show en je het kunt redden zou je eigenlijk volgende week naar Aken moeten komen. Dat is een nog grotere show en het is daar ook altijd érg leuk.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:34

Ja Gera! Kom naar Aken! Dat is echt een geweldige show met een enorme tribuna waardoor je haast het gevoel hebt op de World show te zijn!
Inderdaad jojo! Wat een service he? Vergeet niet de kippensoep op zaterdag avond, speciaal gemaakt voor de deelnemers die nog laat bezig waren op stal en daardoor de snitsels gemist haden!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 25 bezoekers