wedstrijd de Greup ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

wedstrijd de Greup ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 19:49

Is het morgen ( 15/8 ) geen wedstrijd bij de Greup ??
Ik kan hier helemaal niet over vinden, wie heeft wat meer info, of een link waar meer info op staat ??


charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:08

Whiz schreef:
Is het morgen ( 15/8 ) geen wedstrijd bij de Greup ??
Ik kan hier helemaal niet over vinden, wie heeft wat meer info, of een link waar meer info op staat ??
hey Whiz ......... Haha! als er geen wedstrijd is Schijnheilig .........ik ben morgen ongeveer om een uur of 11 bij Peter met Joelyn Knipoog

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Donjaja

Berichten: 190
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:33

Hallo,
Morgen, 15 augustus is er een onderlinge wedstrijd bij De Greup Stables.
Ik denk, als je eventueel nog meer wilt weten, dat je het beste contact met De Greup zelf kan opnemen, hoewel het natuurlijk nu wel kort dag is.....
Groetjes Donjaja.

Donja, 1.37 klein, maar dápper.........
Zyphra HT, zus.

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:43

jahaa en wij mogen mee doen. Gezellig! Onder het mom een super fool 'em school 'em! hihi dus niet tegen mijn paardje vertellen hoor! Lekker dichtbij en altijd weer leerzaam.
Zie je morguh donjaja.

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:48

ja ja, ik ben er ook, succes allemaal Haha! en natuurlijk veel plezier Knipoog

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:50

horsea schreef:
ja ja, ik ben er ook, succes allemaal Haha! en natuurlijk veel plezier Knipoog


Dat laatste gaat zeker lukken

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:17

zo hoe is het gegaan? Haha! ik 2 keer 1e! trail en hm

pareltje

Berichten: 247
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: mijnsheerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 17:33

zooo heb geen voeten meer over... achter de bar gestaan op de wedstrijd... iedereen gefeliciteerd met de behaalde plaatsingen... en leanne je ging echt super!!

wanneer je doet wat je altijd hebt gedaan, krijg je wat je altijd hebt gekregen..

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:40

hoi hoi,

Zo dat waren best nog aardig wat starts voor zo'n onderlinge zeg!!!
En pittige patterns!!

Ik bracht mijn paardje uit in de amateur klasse....1 x dq trail (oeps lag daar nog een balkje? Stoom uit je oren ),
4e in de horsemanship (8starts), was m.n. over het pleasure gedeelte van mijn paardje zeer te spreken!! 6e in de reining (8 starts), daar zaten wat haperingen in, maar mijn paardje changeerde voor het eerst tijdens wedstrijd op 1 hand, dus ook dit was voor mij super geslaagd OK dan! !!

Deze dag reden er 5 volbloed arabieren mee, mijn paardje Nirvana werd regelmatig verslagen door haar halfbroer Gizmo (volbl.arab). Welke 2 x 1e werd in de amateur... Super gedaan Brenda!!
Anja werd met haar volbl.arab Nepass 2 x 2e bij de beginners en daardoor ook nog eens allroundchamp. beginners!! Jaja Arabieren aan de top!! OK dan!

Al met al een super geslaagde leerzame dag en heeeeel gezellig!

Tot de volgende keer !!
Nancy

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:26

hoi hoi,
Wie kan mij helpen aan de uitslagen en starts?
Anja met haar volbl. arabier Nepass was allround champ. beginners
Maar wie was dat bij de amateur...?? De volbl. arabier Gizmo misschien met Brenda?
De volbl. arabier Yento met was 3e bij de Horsemanship, maar deed hij nou ook mee bij de beginners reining? Verward
Ik ben een verslag aan het maken en wil m.n. de uitslagen van de arabieren hierin verwerken....

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 11:53

nee gizmo en brenda zijn geen allround geworden omdat ze geen amateur maar beginners reining is gestart. Yento en monique deden niet mee met de reinig Lachen

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 12:52

horsea schreef:
nee gizmo en brenda zijn geen allround geworden omdat ze geen amateur maar beginners reining is gestart. Yento en monique deden niet mee met de reinig Lachen


Ok bedankt.

oh dat is zonde zeg, van Gizmo. Anders had die waarschijnlijk allround geworden. En waren dus beginners allround en amateur gewonnen door volbl arabieren!! Haha! Vingers aflikken

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 15:46

Ik was er ook Haha! Niet te lang hoor, was alleen even komen kijken Tong uitsteken Ik vond het weer supergezellig om iedereen weer even te zien. Leanne, echt super dat je 2 keer eerst ben geworden op die gekke twister. Zelfs in de trail!!! Wees trots op jezelf! Lachen
Verder iedereen natuurlijk gefeliciteerd. Feliciteerd Brenda even van me, Leanne Lachen Die herkende me geloof ik niet eens meer Haha! En ik stond toch echt naast je!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 16:52

CounTree schreef:
hoi hoi,
Wie kan mij helpen aan de uitslagen en starts?
Anja met haar volbl. arabier Nepass was allround champ. beginners
Maar wie was dat bij de amateur...?? De volbl. arabier Gizmo misschien met Brenda?
De volbl. arabier Yento met was 3e bij de Horsemanship, maar deed hij nou ook mee bij de beginners reining? Verward
Ik ben een verslag aan het maken en wil m.n. de uitslagen van de arabieren hierin verwerken....


Als ik mij niet vergis was dit ( allround champ. amateur ) Gerda Vis met Play Crow, die hebben tenminste een beker gekregen voor een allround titel, en ik weet honderd % zeker dat ze amateur gestart zijn, nl horsemanship en reining 5de en trail 3de. overigens waren Margriet ?? met ?? ( Gadget bij ons op stal ) 3de in de beginners reining, Jet Zwerts met Jet's Laddy 3de en Ed Kuiters met Great Nanny Doc 1ste bij de amateur reining.
Heb je hier wat aan ??

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:00

Ja bedankt whiz.

Naast Brenda reed er nog iemand op Gizmo, flinke schimmel volbl. arabier. Wie weet wie dit was en waarin ze Gizmo heeft gestart en plaatsing?

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 00:26

CounTree schreef:
Ja bedankt whiz.

Naast Brenda reed er nog iemand op Gizmo, flinke schimmel volbl. arabier. Wie weet wie dit was en waarin ze Gizmo heeft gestart en plaatsing?


De antwoorden die ik zocht, heb ik inmiddels, bedankt allemaal!

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers