WN:Wedstrijd Oosterwolde; LATE SUMMER SHOW(wran-C)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:07

@DJQuarter, jazekers! Super, dankjewel!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:30

Heb er kort over nagedacht om daar te starten, maar is voor mij te vroeg dag, ben bijna officieel uit duitsland terug, maar mischien in dec. Haha!

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:28

smax schreef:
Heb er kort over nagedacht om daar te starten, maar is voor mij te vroeg dag, ben bijna officieel uit duitsland terug, maar mischien in dec. Haha!


Ik ben er wel met Quatro, Smax! Ik ga reining starten!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:47

Weet niet of ik dan in nederland ben, maar als ik er ben kom ik je zeker aan moedigen!!!!!

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:38

Na lang wikke en wegen heb ik besloten om mee te doen.
Ondanks een zeer oogje van mijn merrie. Lijkt ontstoken. We doen alleen showmanship mee.
Haar veulen is er net af dus het was allemaal een beetje spannend. Maar ze is braaf en een beetje rustiger en het bezoekje aan de dierenarst ging ook goed dus staat ons niks meer in de weg. Alleen jammer van haar oogje.
Dus tammie we kunnen samen gaan. *LOL*

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:57

Ja, gezellig! We gaan ons best weer doen .

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:01

Heb me ook inmiddels ingeschreven voor Trail, Horsemanship en Reining. Tot zondag! OK dan!

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:30

Ook wij gaan weer eens een poging wagen. Zusje start 2maal pleasure en ik start tweemaal reining.

Yooon

Berichten: 607
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Opendeeeh ,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:29

Mijn broertje en ik doen ook mee Lachen beide aan de beginners Reining Lachen

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:48

ik doe ook mee op Dana , beginners: trail, pleasure, horsemanship, en showmanship at halter

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:15

Ik kom alleen maar kijken Clown

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:17

vergeet je spandoek neit Tong uitsteken Haha! Clown
leuk dat je komt kijken cindy

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:53

Haha! pas maar op ik doe het zo hoor Haha! Clown nee ik houd me wel in, kom kijken en probeer weer eens een paar foto`s te maken, dit keer neem ik ook volle batterijen mee, op het nk had ik alleen maar lege d`r bij Bloos

AdemoJoey

Berichten: 453
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:51

Wat leuk dat er zoveel "Bokkers" meedoen! Zal mijn ogen goed openhouden! Doe zelf ook mee met Ademo aan de beginners Pleasure en Reining. Ben benieuwd, maar durf er niet teveel van te verwachten. Ga voor de fun!!!! Haha!

madeliefoud

Berichten: 18
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Meppen (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:46

Vandaag heeft mijn dochter meegedaan aan de beginners pleasure. Het was haar tweede wedstrijd ( de eerste was in Emmen). Ze heeft het geweldig gedaan. We zagen het grote deelnemersveld en dachten OEPS!!
Ze is met Sir Black Poco eerste geworden. Ze leeft nog in een roes.

San, ik weet dat je het leest"GOED GEDAAN, MEID !!!!!.
Corine bedankt voor het goede voorwerk.

SummerRemedy

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:40

Ik ben gediskwalificeerd omdat ik m'n paard aaide Frusty
Anders was ik 1e of 2e geweest in de trail.... Huilen

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:15

Haha! oliebol happens, daar leer je van Knipoog

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:28

Voor ons vas het een verschrikkelijke dag. Het begon allemaal lekker, Tamarinde opgehaald en daarna Sonic uit Ommen gehaald, ze stonden allebei zonder morren direct op de trailer. Toen richting Oosterwolde gereden.

Na Hoogeveen begon het: wegafsluiting tot aan Westerbork, een omleiding dus Boos! . Nou ja, dat kan gebeuren. Dus langs de snelweg gereden via de D-tour. Door al die bochten viel Tamarinde iedere keer om als we links om gingen. Dat bleef ze de gehele tijd doen. Dat was gewoon niet leuk meer.

We zaten op gegeven moment weer in de goede richting, was er bij Beilen weer een wegafsluiting Boos! , weer omrijden.

Uiteindelijk kwamen we weer op de A 28 terrecht, maar afrit 31 waren we al voorbij. Bij Assen-Zuid zijn we van de snelweg afgegaan en hebben de organisatie gebeld, hoe we weer in de goede richting konden komen. We hebben een goede uitleg gehad en waren weer leuk opweg, totdat er bij Appelscha er weer een wegomlegging was .

We zijn uiteindelijk om 13.00 uur aangekomen en de showmanship waar hanita in zou starten begon om half 2 (de uitslag mag ze zelf vertellen). Dus in ieder geval op tijd.

Tamarinde had zich in de trailer zeer gedaan en had een dikke bult op haar kont en haar kogel was wat opgelopen, toch maar gestart. Dat ging best aardig, maar zodra we achterwaarts moesten wou ze niet meer. In de open trail hebben we een mikado achtergelaten Bloos! . En de amateur horsemanship ging wel aardig, totdat we achterwaarts moesten.

Gelukkig zijn we weer fatsoenlijk, zonder omvallen van Tamarinde, thuis gekomen. Ze is lekker onder het solarium geweest en het lijkt allemaal met een sisser te zijn afgelopen, maar ik baalde als een stekker vanmiddag. Gaat het eindelijk een beetje leuk in de amateur en open en dan krijg je dit Huilen .

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:51

Wij zijn net thuis en ik ben blij toe. Jinke ging lekker, banketstaaf was wel wat roeperig maarja haar vriendje stond ook zo hard te schreeuwen dat je er niet onderuit kon. Bloos
Jinke is als 2de geplaatst in de amateur pleasure en als 1ste in de open pleasure.
Zelf was ik al heel blij dat we niet gingen vliegen tijdens het inrijden. Ik had een week niet getraind en donderdag er even op gezeten, maar dat stelde niet veel voor. Toch ben ik 3de geplaatst in de open reining en de amateur reining kan ik maar beter meteen vergeten.
Al met al zijn we toch zeer tevreden over deze dag. Al duurde het wel ontzettend lang allemaal.
Op naar de volgende keer!

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:52

Idd een zware dag!
Ik had het zweet goed los met zo'n paardje dat te keer ging in de trailer.
Na die rit moest ik me haasten voor de showmanship.
Ik de inrijhal hoorde ik dat ik samen met liesbeth moest.
Zij met haar jonge paardje ( leuk ding hoor OK dan! ) en ik met mijn merrie die dus net van haar veulen af is. Maar ze was supper Haha!

Ik maakte weer wat foutje maar we zijn eerste geworden Haha! . Ik helemaal blij en ze is normaal erg onrustig maar ze bleef de heledag als een mak lammetje naast me staaan *LOL* . Volgende keer proberen we weer eens een rij onderdeel. Maar nu eerst halteren in bunschoten

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:28

Ik vond het erg leuk vandaag, ook vond ik het leuk om eens voor een andere jury te rijden.
In de amateur reining waren we 5de, Quatro begon weer eens zelf te denken en hij maakt tijdens een rollback een sprongetje en hij struikelde in de laatste stop omdat hij wou stoppen maar van mij moest hij doorgaan.
In de open reining wouden de spins echt helemaal niet meer en we gingen alleen maar achterwaarts, dus heb ik hem op twee handen gepakt en zo de proef afgereden. Kon ik hem toch nog even wat beter corrigeren.
Al met al ben ik heel tevreden!

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:39

ik vond het een hele leuke dag!!, we hadden 3 paarden mee, en s'ochtends startte ik op Dana, als eerste de showmanship at halter, en was ik tweede *LOL*..... Bloos Schijnheilig van de twee Haha! Bloos , toen de trail, ik was erg zenuwachtig, en Dana ook, en het hek stond dicht bij de ingang van de wedstrijd bak, dus wou dana naar de uitgang Haha! , maar ze liep super over de brug , de pleasure ging best goed, ging er wat heftig aan toe in de galop Haha! , maargoed, vloog bijna van Dana af Haha! , de horsemanship ging niet zo super, ze zat ook in de verkeerde galop, maar ben ik toch nog zevende geplaatst Lachen 's middags moesten silvia, en wiebe, en dat ging ook super OK dan! OK dan!

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: CuraƧao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 22:48

mooi dat iedereen het leuk vond! weet iemand de uitslag van de beginners Reining?

14cecile14

Berichten: 2726
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 22:57

Niseyra schreef:
Ik ben gediskwalificeerd omdat ik m'n paard aaide Frusty
Anders was ik 1e of 2e geweest in de trail.... Huilen


Dat is poedersuiker maar het mag echt niet... iets voor de volgende keer

iedereen gefeliciteerd met de behaalde plaatsen..

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 09:52

Azhari schreef:
banketstaafu

Volgens mij hoort hier lu-lu te staan Rolleyes