Eindelijk een quarter!!! (+ foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Marie1234567
Berichten: 82
Geregistreerd: 10-07-02
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 13:23

Dank je wel Hanita!!! OK dan!
Op deze foto's is ze ong 2 maand oud!!!!
(let niet op die ene foto, want ze is dus niet zo overbouwd)... Maar de grond loopt daar een beetje ongelijk.....
Groetjes Marieke


cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:16

Leuk ding hoor! Aparte kleur ook! dr neus is wel donker ben benieuwd wat voor kleur dat uiteindelijk wordt.

Zijn die beentjes in het echt ook een beetje krom, of komt dat ook door de foto's? Voor staat ze een beetje bokbenig en achter enigszins overkoot, ik hoop voor je dat dat nog wegtrekt of dat ik het verkeerd gezien heb....

Trailerladen en grondwerk les http://www.horse-assist.nl

Marie1234567
Berichten: 82
Geregistreerd: 10-07-02
Woonplaats: Den Ham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-04 16:50

In het echt staat ze goed op haar benen... Deze foto verbeeld inderdaad dat ze wat kromme benen heeft!!! En wat overbouwd is enz.... Maar ik ben er geweest en dat stuk grond waar ze op loopt in ongeloofelijk ongelijk...
Maar wat denken jullie wat voor'n kleur het word!!! Ze heeft dus ( dat is niet op deze foto te zien) een hele donker bruine aalstreep... En de bene worden ook heel donker bruin bij zwart af. Maar de manen hebben weer een rode gloed!!! Dus dat is eigelijk weer van een reddun, maar de staart heeft weer van allerlei kleuren.... Verward Verward En inderdaad haar koppie was al veel donkerder toen ik er was..

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 18:11

Wauw, wat een leuk ding OK dan! . Ik hoop dat je er veel plezier van zal beleven.

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:29

Leuk veulen hoor! gefeliciteerd ermee!

greetzz


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 32 bezoekers