welke tak beoefenen jullie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

welke tak beoefenen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 14:13

welke takken van de westernsport beoefnen jullie?
ik was daar gewoon eens benieuwd naar.

ik heb binnenkort m'n eerste les en die vrouw vertelde me dat we eerst horsemanship gaan doen. (weet neit precies wat het inhoud, wel ongeveer)
om de basis van eht westernrijden onder de knie te krijgen.

daarna weet ik nog neit wat ik ga doen, reining lijkt me dus tien keer niks (volgends mij ben ik een van de weinigen die dat vind) ik vind het te 'hard'gaan, niet dat ik het eng vind ofzo, maar, ik weet het niet, het is niet echt mijn ding.

trail lijkt me helemaal gaaf! we deden zelf ook heel vaak hiondernisbaan en spelletjes met de paarden, en daar kan je dit toch wel ietwat mee vergelijken behalve dat dit moeilijker is (denk ik)

verder lijkt cowcutten helemaal geweldig. waar ik les heb ik dat ook mogelijk omdat die vrouw zelf een melkbedrijf heeft. maar tegen die tijd eerst maar eens zien of dat mogelijk is met m'n tinkie (omdat je paard daar toch cowsense voor nodig heeft?)

dus... wat lijkt jullie leuk of juist niet leuk om te doen? en wat doen jullie?
X shannon.

p.s ik heb laats ee topic geopend met ongeveer dezelfde titel, maar dat ging meer om wat alles betekende en wat voor tuig het was. dat ging dus wel ergens anders over Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:15

Ik train voor de reining, maar heb nog geen wedstrijd gereden, en weet niet of dat gaat gebeuren. Het is zo ontzettend moeilijk om alle oefeningen goed voor elkaar te krijgen...

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:18