Ranches om te bezoeken in US

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:33

Op die manier Tong uitsteken Hoelang ga je?
Ik en wgirl zijn binnen twee weken van Oklahoma City naar Las Vegas gereden en via het zuiden van texas terug Lachen We hebben alleen geen ranches bezocht in die tijd...maar je kunt dus een hoop doen met 2 weken! Haha!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 12:23

I Know... but thanks Haha!
Ik weet nog niet hoe lang, waarschijnlijk een week of 2.
Ben al veel in de US geweest, de afstanden zijn enorm. Meestal zit je hele dagen in de auto, maar tis altijd nog de moeite geweest!

Jullie hebben het wel heel gaaf gehad denk ik zo! Heb het verslag gelezen in de WHW

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:30

Xono en ik hebben inderdaad een geweldige tijd in de US gehad. In de volgende WHW komt nog een verslagje te staan! Jij zult het vast ook erg gaaf daar hebben..!

tex
Berichten: 56
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 02:12

Haaaai Bonnig!!!!!!!!

Ik zit hier nog in Kentucky USA. Is misschien wel ietsje verder weg dan Californie maar hier heb ik een paar fantastische adresjes om te rijden! Kentucky is de staat van de paarden. Renpaarden maar ook walking horses en quarters. Heb een hoop leuke fotos om je te laten zien! Tot gauw en groetjes aan Died!

Tanja

tex
Berichten: 56
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 02:19

Trouwens Bonnig, waarom proberen jullie niet eens de ranch van Siebe Brouwer in Canada (www.horsecreekranch.ca)! Daar mag je alles. Razen door de bossen, cutting met de longhorns, roping. Je ziet beren, elanden, cayotees en wolven! De natuur is er prachtig en de paarden zijn er echt geweldig! Jac en Noortje zitten er momenteel voor een maand. Fotos en verhalen hebben we legio! Het is echt de moeite waard. En in Canada is ook heel veel te zien! Ik ben er zowel in de winter (het is schitterend rijden in 1 meter sneeuw!) en in de zomer geweest. Let me know..

T

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 15:14

Hey T,
Je moet snel maares komen bij ons met je foto's!

genietze daar!
BON