Hardenberg, goede wedstrijdlocatie??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Hardenberg, goede wedstrijdlocatie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 22:25

28/8 wordt er een WRAN-C wedstrijdgehouden in Manege het Gulden Spoor in Hardenberg.

Kent iemand deze accomodatie? Hoe groot is de bak en wat voor een bodem ligt daar in? Kan je er een beetje stoppen?

Voordat ik me opgeef wil ik even weten of het de moeite waard is voor mij om daar te rijden.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:33

Ik heb er wel eens een dressuurwedstrijd gereden. Mooie akkommodatie.
Weet niet meer goed wat voor bodem er in lag... Is al te lang geleden...

http://www.sallandruiters.nl/

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:34

ik zou zeggen ga eerst even kijken,kan je met je eigen mening een beslidding nemen.
toch?

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:56

Ik heb daar dressuur en western in gereden, maar ik rij geen reining, dus ik weet niet of hij geschikt is om goed te stoppen. De bak is behoorlijk groot (groter dan 20 x 40). En genoeg ruimte om los te rijden en eventueel kun je ook buiten losrijden.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 00:38

De bak is inderdaad aardig groot, aan de wedstrijdbak grenst de inrijbak, maar je kunt inderdaad ook buiten in een soort vierkante buitenbak zonder afrastering buitenrijden. Of er te stoppen is weet ik niet, ik doe geen reining. Heb er toen nog wel naar gekeken, maar heb er weinig van onthouden Haha!

Vraag RGERRITS op Bokt eens, zij organiseert altijd de wedstrijden in Hardenberg Lachen

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:23

Ik vind Hardenberg een goede locatie voor wedstrijden. Ik ben er nu 2 keer geweest. Ik ben daar ook 2 keer reining gestart, maar ik weet echt even niet meer hoe de bodem was..! Erg he? Bloos!

Het is alleen jammer dat er geen boxen zijn om je paarden te stallen. Je kan inderdaad het beste Regina even vragen, zij organiseert daar de wedstrijden.

REGINA76
Berichten: 2888
Geregistreerd: 02-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:35

Semmie schreef:
28/8 wordt er een WRAN-C wedstrijdgehouden in Manege het Gulden Spoor in Hardenberg.

Kent iemand deze accomodatie? Hoe groot is de bak en wat voor een bodem ligt daar in? Kan je er een beetje stoppen?

Voordat ik me opgeef wil ik even weten of het de moeite waard is voor mij om daar te rijden.
Inderdaad is dit een goede accomodatie voor wedstrijden met een sfeervolle kantine, echt de moeite waard om dit zelf eens te komen bekijken of natuurlijk gelijk zelf mee te doen!
De bodem is zeer geschikt voor sliding stops
Inderdaad geen stallen maar wel mogelijkheid om paarden langs de kant
vast te zetten.

Lenie

Berichten: 414
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:00

Ik vond het een leuke accomodatie en de bodem was naar mijn mening niet te zwaar wat ik belangrijk vindt voor mijn paard, want ik deed mee met trail en pleasure. Weet niet meer hoe de bodem was voor reining. Het was in ieder geval geen knoert harde bodem met een dun laagje zand erover zover ik me nog kan herinneren. Maar inderdaad, ga anders eerst kijken voordat je beslist, heb ik ook wel eens gedaan en was daar blij om want de bodem was daar loeizwaar (noem geen locatie).

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:23

van on suit gaan er ook altijd een hoop western ruiters die wel reining rijden naar hardenberg dus ik denk dat het wel een gioie loctie is maar ik zal het de 28 ste wel zien:P want ik kan nie meedoen maar kom wel kijken (me pony is kreupel geweest)