Foto's tweede boktkamp Woody Ranch Uddel...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:34

Wat een vreselijke gezellige foto's. Hadden jullie dat hier onderling geregeld?
Ik hou me voor dit soort dingen ook wel aanbevolen hoor, ben altijd zo bang dat ik als " oma" tussen al die " pennymeisjes" rondhobbel maar hier ligt de leeftijdgrens meer bij mijn leeftijd Haha!

Hadden jullie eigen paarden bij je??????? Of daar gehuurd????????

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 14:07

We hadden eigen paarden bij ons..en volgend jaar gaan we weer..dus je kan nog mee..we hadden alles tussen 21 en 50 jaar zo ongeveer..dus iedereen past erbij..als je maar gezellig bent, lang wilt rijden en maf kan doen (en in hele nauwe stapelbedjes kan slapen:-))

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:36

en niet tandenknarst of snurkt of snachts diep ligt te zuchten...
maar oordoppen zijn overal te koop hoor!

piep piep hallo callimerooooo! ik is groot en jij is klein en dat is niet eerlijk.... Clown

beetje gek moet je ook wel zijn hoor, eigenlijk is dat een 1e vereiste!


sorry mutti, kon het niet laten... hihihihihi!

Axel
Berichten: 48
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:53

Mutti,

Kan ik de datum alvast noteren voor 2005 ??? Lachen
Ik kan nog steeds heerlijk genieten als ik aan die week Uddel
terug denk en de foto's nog eens bekijk..........

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 09:14

Ik hou het ff in gedachten maar het lijkt me wel leuk.... even kijken of ik vrij kan krijgen van kantoor.
Wanneer is het ongeveer???? dan kan ik er rekening mee houden en heb een eigen paard die dat schitterend vind, ben prettig gestoord, heb een slaapzak, en vind het heerlijk om lang in het zadel te zitten... alleen 1 probleem... heb een kwpn-er die ik wel in de western heb gereden... mag dat?????????

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 09:56

tuurlijk mag dat, het was nu ook een allegaardje wat paarden betreft, join the club!

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 13:21

als je maar gezellig bent maakt het paard niet uit..ook neem je een ezel mee:-) je moet wel van frans bauer houden (NOT!) en geluid maken 's nachts:-) (en goed kaart kunnen lezen is een pre...hi hi..) *LOL*

DAMES waar blijven de foto's op webshots!!??????????????????

NoGo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: ergens bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:38

Ik zou dit jaar eigelijk ook naar de woody ranch gaan maar dat kon helaas niet door gaan ivm kreupel paard maar volgend jaar ga ik zeker!jammer dat de leeftijdsgrens bij jullie zo hoog ligt....
groetjes joyce

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:06

Super leuke foto's zeg. Geeft een goed beeld, wij gaan met 12 meiden van stal een lang weekend half september naar de woody ranch. En door deze foto's heb ik er alleen maar meer zin in!!

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 14:50

Hoe kom je aan een leeftijdsgrens??? die hebben we niet hoor..als je gezellig bent en wilt rijden mag je mee...Lachen

Nano05

Berichten: 2195
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: hier en niet daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:33

Ik hoop uiteraard ook volgend jaar mee te gaan. Helaas kon het dit jaar niet. Maykie staat nu sinds eergisteren op de kliniek. Loopt weer slechter. Zijn nu bezig met onderzoeken. Ze vermoedden spat, dit blijkt het niet te zijn na het verdoven hiervan. Dus morgen maar weer bellen. Iniedergeval hoop ik volgend jaar wel mee te kunnen. Van mij hebben jullie geen last hoor 's nachts. Ik slaapwandel, praat en zing in mijn slaap, dat is alles. Iniedergeval hele leuke foto's, vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar Italie was ook toppie.

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 21:54

Maykie..een slaapwandelaar hadden we nog niet..lijkt me heel gezellig..join the club!!!..kan je meteen de oordopjes pakken als je toch aan het wandelen slaat Lachen)
Succes met Maykie!! zien we elkaar morgen??????????????