wie gaat er volgend weekend naar een wedstrijd in belgie??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 18:39

hoi

ik ben door de staleigenaresse uit genodigd om mee te gaan naar een officiele wedstrijd in belgie (wanrooi????)

Wie gaat daar ook heen en wat is daar allemaal te zien??

groetjes!


K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:42

Hoi, ik weet dat er op 27+28 okt de Fall Roundup te Kalmthout is (BRPG/PRAB/NRHA) en het weekend erna 2-4 nov. de Belgian Open & Quarter Horse Show in de grenslandhallen te hasselt (PRAB/AQHA/NRHA).

Waren vorig jaar beide mooie shows.

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 10:07

Hoi!

Ik ga aankomend weekend in Hasselt kijken. Ik wil wel eens zien hoe onze buren zo'n wedstrijd aanpakken. Lachen

Groetjes,
Saskia & Bo Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 19:10

heej

ik ben helaas niet meer mee gegaan zondag ...... Verdrietig omdat ik moest werken. Maar ik heb gehoord dat het een gewelidge wedstrijd was. En ik heb eidelijk mijn sweet iron trens die hebben ze voor me mee gebracht Haha! Haha!
Volgende keer ga ik zeker mee!

groetjes

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:08

Hoi !

Ik ben afgelopen Zondag op de Open en Quarterhorseshow in Hasselt wezen kijken. Helaas kwamen we pas Zondagmiddag aan, maar we hebben wel de nodige Pleasure en Reining gezien.

In de Benelux Western Nations Cup werden de heren Rietjens en Kim van Manen eerste. Individueel werd Kim ook eerste.
Rieky Young werd tweede in de open futurity 3 & 4 year old horses met Jack over Dun It.
Walter Bouwmeester maakte met Hollywood Reckless (express??) vijf spins in de Open Lawson.

Het zag er allemaal goed verzorgd uit. Mooie hal met een vrij goede bodem. Niet zo heel druk bezocht, maar toch leuk!

Groetjes,
Saskia

DubbelFun

Berichten: 88414
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:14

Citaat:
Op 2001-11-07 15:08, schreef Paintje:
Walter Bouwmeester maakte met Hollywood Reckless (express??) vijf spins in de Open Lawson.

Waarom denk je dat hij dat express deed??? Verward

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:31

Het leek er heel erg op dat Reckless na de vierde spin ging stoppen, maar toch reed Walter hem door. Vervolgens deed hij de spins de andere kant op en toen reden ze er ook vijf. Een dame langs de kant stak vervolgens haar duim op naar Walter zo van "goed gedaan".
Er ging een gerucht dat Reckless de laatste tijd een beetje te veel voor zichzelf zou denken . . .
Dat laatste is dus van horen zeggen.

Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers

cron