Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 23:03

Ja, ik heb hem al ge-PBt...

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:05

Okay, ik ben behoorlijk suf..heb een tekst gemaakt en je foto's gekopieerd en staat nu in mijn documenten op de pc.
Nu wil ik de tekst gaan kopieren naar mn mailadres en de foto's erbij plaatsen, maar in hemelsnaam, hoe krijg ik de foto's daar geplaatst, zodat het onder de tekst komt te staan??

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:06

Citaat:
heb al een aantal mailtjes ontvangen waarvan 2 met misschien een klein linkje....wie kent er een handelaar in Edam??



Ik ken er meerdere in de omgeving van Edam, welke zoek je

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:14

467 mails zijn eruit!!

Nou maar hopen dat alles wat hier georganiseerd wordt iets op gaat leveren...

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:25

tjemig Loekje, ik was al helemaal trots met mn 8 mailtjes(ben nog bezig met mn atechnische pc knobbel, haha).

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:55

holly schreef:
Mijn mailbox raakt de kluts kwijt Haha! Blijkbaar stuur ik teveel ineens.
Maar goed ik heb al vele mailtjes de deur uit gedaan, stuk of 100, naar mensen met paints, hoefsmeden, stallen, maneges, kennissen en straks ga ik weer vrolijk verder (eerst even eten)


Is Limburg al onder handen genomen? Anders offer ik me daar wel voor op... Dit is echt te gek voor woorden, ik kan alleen maar hopen dat ze nog in Nederland is...

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 00:23

Door mij nog niet Pervinco, als je dat wilde weten?

Ik heb nog geen enkele reactie terug gekregen op de mailtjes. (heb geen geduld denk ik)

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 00:30

Kimberley77 schreef:
tjemig Loekje, ik was al helemaal trots met mn 8 mailtjes(ben nog bezig met mn atechnische pc knobbel, haha).


Ik heb een speciaal mail-programma... en de mailadressen: Zie WWW. (467 gebruikers op het forum). Ik ben benieuwd of veel mensen dubbele mails gaan krijgen.

Ik heb gewoon de fly-er in de mails gezet, dus ik verwacht niet dat ik er zelf reakties op ga krijgen. Francis haar telefoonnummer staat erop.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 00:38

Gut, ben er helemaal zenuwachtig van, haha. Hoop zo voor Francis dat ze Fly weer terug ziet en weet dat alles ok is. We gaan goed met zn allen, dus wie weet.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 00:39

En we gaan verder met,
Boshoeve soest, Marcroix, Zeisterbos, Austerlitz, Zilfiashoeve, de Dragonder, Princes Maxima Manege, stal Bosgoed, de Treekhoeve en Lucky stable.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 00:50

Marcroix heb ik ook al gehad, maar dat maakt niet, dan lezen ze iig hoe belangrijk het is, haha.

Desiree01

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: Op de wereldbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 07:28

Wat goed alle akties van iedereen. Ben inmiddels in Utrecht geweest, krijg er helaas niets uit bij de handelaren. Ze is wel gezien samen met pretty maar aan wie verkocht is een ???
Misschien handig om in de oproepen ook Pretty te vermelden? Ze waren al die tijd samen en voor mij ook wel belangrijk om te weten waar zij is.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 07:33

Zoals al eerder gezegt valt Fly meer op dan Pretty... Ik denk dat je met het zoeken naar Fly succesvoller zal zijn dan met het zoeken naar Pretty...

Desiree01

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: Op de wereldbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 07:38

Het gaat er meer om dat ze waarschijnlijk nog samen zijn en die was er net zo erg aan toe.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:04

Enig idee of dat veulen er nog bij was? Zoekt misschien ook al makkelijker...

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 09:06

Desiree, ik snap dat jij ook hard op zoek bent naar Pretty, maar inderdaad zal zoeken naar haar een stuk moeilijker worden. Wel denk ik dat als we Fly vinden, we in ieder geval ook kunnen nagaan waar Pretty gebleven is. Dus in wezen is de zoektocht naar Fly ook een zoektocht naar Pretty. Als we eerst maar eens weten waar ze na de Birkstraat heen zijn gegaan, komen we vast al een stuk verder.
Weet die handelaar 100% zeker dat ze in Utrecht hebben gestaan? Tegen mij had hij het over 'zo'n paard' ... dat kan natuurlijk ook een andere bonte geweest zijn.
@Pervinco: Toen ze nog aan de Birkstraat stonden liep het veulen van Pretty er nog bij, maar het zou inmiddels eventueel gespeend kunnen zijn. 't Zou vroeg zijn, maar het kan al wel...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:18

Nou heb ik geen ervaring met paardenmarkten en zeker niet met zo'n grote als Utrecht, maar zou zo'n handelaar zoiets echt nog weten?

Wat ik me vanochtend zat te bedenken... Als ik Fly zou hebben gekocht als manege zijnde, pak 'm beet anderhalve maand geleden, en ik zou nu een mail krijgen dat dat paard gezocht word; ik denk dat ik dan zo wie zo zou zeggen dat ik 'm niet heb, stel je voor, je hebt een gestolen paard gekocht... Dat beest is dan wel legaal aangekocht, maar goede reclame is 't niet lijkt me...

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:23

Nee, als je lesklanten er zelf achter komen dat je het paard hebt, da's goede reclame.
De meeste maneges hebben een open beleid dus daar ben ik niet bang voor.
En als zij haar legaal van een handelaar gekocht hebben, hebben ze geen fout gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:26

Fly is niet gestolen! Ze was/is van een man die haar verwaarloosde, die heeft haar een paar jaar geleden van Francis gekocht. Het kan dus best zijn dat een manege haar gekocht heeft, maar dus niet als zijnde een gestolen paard!!!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:28

[quote="Francis@ Jorie: Er staat al een oproep met foto's en links op Vraag maar Raak. Af en toe naar boven schoppen is het enige wat ik daar verder kan doen.
Een link in m'n onderschrift schiet niet zo op, want ik kom juist alleen op Western.[/quote]

Maar ik niet.............ik zal het in mijn onderschrift flansen.

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:57

Als ik aan een beetje bekende paarden/quaterhandelaar denk, schiet de naam Willem Schimmel door mijn hoofd. Sorry, weet helaas niet precies waar hij zit (westernmensen help me)... Misschien iets???? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:58

die had ik ook al aangegeven, zit in Kootwijkerbroek dacht ik, of Stroe...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:00

Even gekeken op de nationale telefoongids, zit idd in Kootwijkerbroek!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:04

skippy1 schreef:
Fly is niet gestolen! Ze was/is van een man die haar verwaarloosde, die heeft haar een paar jaar geleden van Francis gekocht. Het kan dus best zijn dat een manege haar gekocht heeft, maar dus niet als zijnde een gestolen paard!!!


Dat snap ik, maar als ik een mail zou krijgen met de mededeling dat dit paard gezocht word dan is mijn eerste gedachte 'gestolen'.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:07

Pervinco schreef:
Wat ik me vanochtend zat te bedenken... Als ik Fly zou hebben gekocht als manege zijnde, pak 'm beet anderhalve maand geleden, en ik zou nu een mail krijgen dat dat paard gezocht word; ik denk dat ik dan zo wie zo zou zeggen dat ik 'm niet heb, stel je voor, je hebt een gestolen paard gekocht... Dat beest is dan wel legaal aangekocht, maar goede reclame is 't niet lijkt me...


Daarom weet ik niet of de text die op de vorige bladzijde staat wel zo geschikt is, die rept over de vorige eigenaar etc. De advertentie op marktplaats, waar ook heel duidelijk bijstaat "We willen erg graag weten waar ze is en hoe het met haar gaat, meer niet" vind ik beter wat dat betreft. *als* je Fly dan op stal hebt staan houd je niet je mond omdat je bang bent voor allerlei illegale praktijken of dat het paard teruggehaalt word.

Misschien beter om die text van de marktplaatsadvertentie te gebruiken?