opnieuw dan maar....website

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 14:16

Goh... wat jammer dat er een aantal berichten "kwijt" zijn... hoe kan dat nou?
Ook jammer voor Ineke... zij had een serieuze vraag gesteld over : paard drukt zijn heup naar binnen.
nou helaas..... Huilen

Onze website is aangepast, neem eens een kijkje op : http://www.tops-ranch.nl

Ik hoop dat we er binnenkort ook een gastenboek op kunnen plaatsen, want reacties zijn toch altijd leuk om te lezen! Party!!

Groetjes Knipoog

enneh....BART : laten staan he Boos! Verdrietig

Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 17:42

Ja, ik had inderdaad een serieuze vraag gesteld over paard heup naar binnen, maar nog geen reacties gezien. Vanmorgen vol verwachting gekeken en .... bericht weg. Jammer, heb even geen zin om het weer in te tikken. Het verbaasde mij overigens wel dat mijn berichtje wel iets van 50 keer bekeken was, maar niemand reageerde .... Vandeweek plaats ik hem er weer op. Irene

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 18:09

Hoi Irene,

Inderdaad jammer, want ik had een behoorlijk verhaal neergezet Frusty Frusty
Als je je vraag neerzet, zal ik proberen om weer hetzelfde verhaal te typen...tenzij Bart het terug kan halen????!!!!

Groetjes Knipoog

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 00:46

Irene, ik heb je vraag gelezen en ook het antwoord van Colinda, dat ik heel goed vond. Ik had daar niks aan toe te voegen. Ik vind het altijd moeilijk om iets zinnigs te zeggen over een vraag, omdat je bijna nooit een volledig beeld van het probleem krijgt.

Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 11:18

Bedankt in ieder geval voor jullie tijd.
Irene

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 21:36

Hoi Colinda,

Ik heb je website gisteren al bekeken maar mijn berichtje is dus ook weg,dus nog maar een keer,hij is erg goed geworden,leuk dat je 'mooie' Jessie er nu ook op hebt staan,ze is echt leuk.
Enne wat gaaf dat je zo'n grote bak krijgt,daar had je helemaal niks over gezegd Party!!

groetjes,

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 12:40

Hoi Lady,
ja ...ja... veranderingen... leuk he!
Wat me opvalt aan dit topic...is dat hij inmiddels al meer als 130 keer bekeken is, maar nog niet veel reakties oplevert... Verward Hoe is het verder met jou?
Alles oke? Ik spreek je wel weer,
doeiiiii... Knipoog

p.s. KarinG : inderdaad, het valt niet mee, om een vraag dusdanig te beantwoorden dat het duidelijk, logisch is en ook nog begrepen wordt...het was een heel verhaal...maar goed...

groetjes Knipoog

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 17:24

Hoi,

Met mij is alles goed en het is toch een goed teken dat mensen veel naar je website hebben gekeken,de reacties komen nog wel.
En een gastenboek is inderdaad wel erg leuk,laat effe weten als je hem klaar hebt,dan krijg je misschien meer reacties.

groetjes,