APHA show Merkendorf

Moderators: goldenarrow, Animal

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Francis

APHA show Merkendorf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 23:30

Zijn er nog mensen die naar Merkendorf gaan?
Ik wilde eigenlijk wel gaan, maar heb (nog) geen vervoer, en ik kom er net achter dat de inschrijving maandag al sluit.

Was benieuwd of er nog meer Nederlanders heen gaan.

Natural forces within us are the true healers of disease. ~ Hippocrates

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 07:06

Wanneer is die show, Francis? En hoe ver is het van de Nederlands grens? Misschien dat ik ga kijken. Meedoen hangt nog een beetje af van volgend weekend Knipoog

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 08:52

Als je de datum weet en waar ik de inschrijfformulieren vandaan kan halen? Bij mij in de trailer is een plekje vrij hoor!

Sommige worden door het leven gedragen en sommige erdoorheen geslagen....

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 10:12

Dit is een show behoorlijk ver weg hoor. Hij is 14 en 15 Augustus, inschrijfformulier op de Duitse Paint Club site, maar inschrijving sluit dinsdag.
Het is in Merkendorf/Neustadt en dat ligt in het noodelijkste puntje van Duitsland, vlak bij Oldenburg (Holstein). Hiervandaan is het al snel 6 a 7 uur met de trailer.

Ik wilde eigenlijk gaan, maar de auto die ik normaal voor trailerritjes leen kan deze afstand momenteel niet aan omdat er het één en ander aan die auto gedaan moet worden. Ik heb misschien tegen die tijd zelf een andere auto, maar dat weet ik dus niet zeker, dus vroeg me af of er een 'noodlift' beschikbaar was, zodat ik toch in kan schrijven.
Maar dan laat ik em maar schieten, want inschrijven terwijl ik nog niet weet of ik er kan komen doe ik dus niet.
Wel jammer, want het is een 3-judge show...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 10:18

Jep, ik ga erheen met Senna! 3 judges wil ik niet missen!

:+: Mijn paardjes :+:
Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:33

Francis, Op 21 en 22 aug. is er in Lindlar (Duitsland) ook een tripple pointed show. Voor ons ongeveer 4 uur rijden. En op 1 t/m 5 sept. is Aken (4 pointed show) Beide keren ga ik met Tomboy heen. Zijn er dan nog meer Nederlanders?

Goede kwaliteit Paints en Quarters te koop op de Sylvester Ranch. Voor meer en andere informatie zie onze website http://www.sylvesterranch.nl

Nieuws: MAGIC POWER SPECIAL: AQHA Champion !!! viewtopic.php?f=53&t=505823

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:36

Jep! Ook daar gaan Senna en ik heen! We gaan het nog druk krijgen!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:40

Ehh... misschien wil ik naar Aken!! Schijnheilig Bloos!
Ja, dat hadden jullie vast niet verwacht hè? Maar ik wil gewoon de concurrentie aangaan! Maar ik weet het nog niet 100% zeker, hoor!

Ik hoorde vandaag ook over Lindlar, maar moet dan net mijn eerste afstudeerprojecten inleveren, dus ik weet nog niet of dat gaat lukken. Misschien is Wijdewormer dat weekend verstandiger

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 09:39

redpebbles schreef:
Francis, Op 21 en 22 aug. is er in Lindlar (Duitsland) ook een tripple pointed show. Voor ons ongeveer 4 uur rijden. En op 1 t/m 5 sept. is Aken (4 pointed show) Beide keren ga ik met Tomboy heen. Zijn er dan nog meer Nederlanders?

Ja, daar ga ik natuurlijk ook naar toe, dat zijn twee 'vaste' shows voor mij. Vorig jaar heb ik een stuk of 5 duitse shows gelopen en dit jaar, door m'n gebroken enkel heb ik nu nog helemaal niks geshowd. Nog maar twee Duitse shows dichtbij vanaf nu, dus vandaar dat ik wat 'schade wil inhalen' door naar Merkendorf te gaan...

Met een beetje geluk en goede wil heb ik zelf een auto die de trailer kan trekken, maar voor het geval dát is er inmiddels al een back up plan. Als ik nu vandaag m'n inschrijving er nog heen kan krijgen, ga ik dus waarschijnlijk ook naar Merkendorf! Léuk, ik heb er weer zin in!
Maar eerst volgend weekend Bunschoten nog... lekker showtje om er weer 'in' te komen.

@ Gera: Aken gewoon gaan! Wel even sparen, want het is niet goedkoop, maar zó de moeite waard om er alleen al bij te zijn!
Lindlar is ook een érg leuke show. Ontzéttend gastvrije manege waar je nog voor een 'normaal' bedrag een stal kan huren en daar is het ínclusief hooi. Mag je pakken zoveel je wilt. Vind ik zo geweldig!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:28

gera schreef:
Ehh... misschien wil ik naar Aken!! Schijnheilig Bloos!
Ja, dat hadden jullie vast niet verwacht hè? Maar ik wil gewoon de concurrentie aangaan! Maar ik weet het nog niet 100% zeker, hoor!

Ik hoorde vandaag ook over Lindlar, maar moet dan net mijn eerste afstudeerprojecten inleveren, dus ik weet nog niet of dat gaat lukken. Misschien is Wijdewormer dat weekend verstandiger

Absoluut naar Aken gaan! Het is een leuke show, zoveel te zien!!
Ik hou in Aken mijn "vakantie", lekker showen en de rest van de tijd op de tribune kwijlen om andermans paarden Knipoog .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie