Paints

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sjepiebenbub
Berichten: 6
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: zaandam

Paints

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 18:19

hallo allemaal ben net nieuw op forum..spannend Haha!

Ik ben van plan een eigen paardje te gaan kopen en nu heb ik een leuke paint hengst op het oog...kan iemand mij iets meer vertellen over het ras, het houden van paints (goed en minder goede dingen) en wat jullie mening over het feit dat hij hengst is (super brave goed opgevoede hengst)...ben benieuwd! *LOL* *LOL*


Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:38

Welkom op Bokt OK dan!

Op de site van de Dutch Paint Horse Club (www.dutchpainthorseclub.com) kun je ook meer info krijgen. Als je kijkt bij Vraag en Antwoord, worden je vragen wellicht gedeeltelijk beantwoord. Succes *LOL*

One moment can change everything.

United Stables That's US

DubbelFun

Berichten: 88606
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:25

Welkom op Western.

Je profiel is nogal anoniem om een mening te kunnen geven over het al dan niet aanschaffen van een hengst.
Zolang je geen 18 bent mag je er iig geen westernwedstrijden mee starten.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:40

En ook niet bij iedere pensionstal/manege zijn ze welkom, dus ook dat is wel handig om te weten.

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:41

Een hengst houden brengt vaak veel moeilijkheden met zich mee. Zolang je niet met je hengst wilt dekken zou ik hem persoonlijk laten ruinen. Bovendien loont het voor een particulier vaak niet om zijn hengst ter dekking te stellen. Persoonlijk zou ik hem laten ruinen. Al is hij nog zo braaf, het is en blijft een hengst

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons

Pigino
Berichten: 603
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:43

hoi leuk dat je een paint overweegt! voor mij geen ander ras!!!helemaal top!!zoals al eerder kun je met je vragen inderdaad terecht bij de dphc
maar even over de paint in het algemeen: HET ZIJN HELE MOOIE EN COOLE PAARDEN (met een beetje mazzel,uitzonderingen daar gelaten)
ik heb zelf zowel hengsten merries als ruinen maar een hengst vereist toch wat vakmanschap al kun je er nog zo goed mee overweg, je omgeving weet er vaak geen raad mee (als je op pension staat)
mijn hengst staat elke dag buiten ook op de wei en hij heeft sociaal contact met zijn mede stal genoten .en wat ik zelf heel belangrijk vind is dat hij mag dekken (want daar ben je hengst voor)
als je je paard dit allemaal zou kunnen bieden dan is een hengst wel leuk, waarom wil je een hengst Verward merries en ruinen zijn net zo leuk.
ik kan je wel melden rijk van dekkingen wordt je echt niet hoor Knipoog
in iedergeval succes en leuk als we er weer een nieuw lid bij kunnen begroeten (bij de dphc natuurlijk)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers