WIE gaat er mee? Strand-sjok-rit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:41

Je kan het best dan om half 10 of om half 11 starten bij de duinrand want om 10 uur vertrekken alle maneges. En als je die niet tegen wilt komen kan je beter of iets eerder starten of iets later.

Groetjes joyce

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 13:00

raven"]
Je kan het best dan om half 10 of om half 11 starten bij de duinrand want om 10 uur vertrekken alle maneges. En als je die niet tegen wilt komen kan je beter of iets eerder starten of iets later.

Groetjes joyce
[/quote]

Ik weet het. Ik heb zelf namelijk jaren de ritten van Meeuwenoord begeleid. Haha!
We hebben om 10 uur afgesproken en mijn ervaring is, dat we uiteindelijk tóch niet klokslag 10 uur wegrijden. Bloos


[quote="zomon schreef:
waarom lopen er nu eens nooit goddelijke mannen daar bloot.???


HAHAHA Haha!
Die mooie mannen kijken wel linker uit. Die weten natuurlijk allang dat wij daar gaan rijden. En die willen niet met hun toedeledokie op Bokt!!! Clown

raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:21

oke is goed 10uu rbij de duinrand. Ik zie jullie dan daar wel want ik moet daar wel onder de man heen want die van mij is niet te laden. Dan is die alvast warm gedraaid *LOL*

Het is ongeveer een half uurtje a 3 kwartier voor mij. Staan jullie dan bij de duinrand voor of gaan jullie naar dat parkeer terrein bij de witte raaf?

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:46

banish schreef:
HAHAHA Haha!
Die mooie mannen kijken wel linker uit. Die weten natuurlijk allang dat wij daar gaan rijden. En die willen niet met hun toedeledokie op Bokt!!! Clown



Ja maar ze hoeven helemaal niet op bokt hoor.!!!!!! Ik wil alleen maar extra genieten van het uitzicht. Tong uitsteken heb ik ook een heel goed excuus om heen en weer langs het strand te gaan rijden. en wie weet zit er dan ook nog wel een schelpje in haar hoef dat ik ff af moet stappen. Knipoog

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:01

ik denk zomon,dat het naaktstrand niet zo geschikt is voor wat jij zoekt of wil zien.
ik dacht dat er op/in de vlietlanden een naturistenkampje is,dat is niet ver van leimijen af toch,misschien daar meer kans,en sjokkers een mooie rit gewenst.
ps vanaf de langevelderslag of het wassenaarseslag zijn ook mooie ritten mogelijk,wassenaarse slag is niet zo druk met manege ritten.

groetjes

rinus

raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:37

Ik denk dat je in de war bent met IJmuiden dat ligt boven aan en Leimuiden ligt toch voor Alphen aan de rijn?

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 16:51

nee raven ik ben niet in de war,leimuiden ligt idd bij alphen en nieuwe wetering,maar vlietlanden is bij voorschoten Leiden leidschendam.

mister

Berichten: 113
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 18:49

Ik ga jullie strand/sjok rot een stukje filmen en ik zal ook kijken of ik nog een beetje knappe vent kan vinden voor op de film.... Cheese!

Ik wilde eerst ook van de zon gaan genieten op het strand, maar daar heb ik vanaf gezien omdat jullie niet het stuk strand nemen waar iedereen met zijn bikini/badpak ligt te zonnen.

Ik pak wel gewoon een terrasje en een groot glas cola!!!! OK dan!
Nou maar hopen dat jullie een beetje weer hebben!!!!!

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:36

Ja rinus bedoelde het goed maar heeft het alleen verkeerd geschreven Haha!
Het is Leimuiden i.p.v. leimijen. maakt niet uit hoor !!!

Maar ik vind noorwijkerhout leuker dan de vlietlanden en Foxy ook.
Die gaat liever de zee in dan een meertje.
Ik ben helemaal niet op zoek hoor maar sluit mijn ogen ook niet Tong uitsteken
Ik geniet er gewoon van.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:51

zomonnetje ben een geboren leienaar en die praten niet over leimuiden maar over lijmuien uitspraak lijijijmuien daarom geen ei maar ij.
sorry voor dit gezever,maar ik kijk ook wel zomon,naar vrouwen dan.mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 07:33

raven schreef:
oke is goed 10uu rbij de duinrand. Ik zie jullie dan daar wel want ik moet daar wel onder de man heen want die van mij is niet te laden. Dan is die alvast warm gedraaid *LOL*

Het is ongeveer een half uurtje a 3 kwartier voor mij. Staan jullie dan bij de duinrand voor of gaan jullie naar dat parkeer terrein bij de witte raaf?


Nee, we staan niet bij de Duinrand en ook niet bij de Witte Raaf. Cool

Als je vanaf de weg waar Bakker en Smit zitten langs de Duinrand rijdt (met de Duinrand aan je linkerhand) dan ga je bij de duinrand die scherpe bocht om naar rechts. Dan gaat de weg een beetje omhoog. Na de verkeersdrempel is het bijna direct de parkeerplaats aan de linkerkant.

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 07:37

zomon schreef:
Ja maar ze hoeven helemaal niet op bokt hoor.!!!!!! Ik wil alleen maar extra genieten van het uitzicht. Tong uitsteken heb ik ook een heel goed excuus om heen en weer langs het strand te gaan rijden. en wie weet zit er dan ook nog wel een schelpje in haar hoef dat ik ff af moet stappen. Knipoog


Hahaha!!!
En als er de eerste keer geen schelpje inzit, moet je dat natuurlijk wél 3 keer controleren!

Ga je trouwens ook nog mee Zomon?

raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:50

Misschien gaat er nog een kennis van mij mee met een argentijn.

Groetjes joyce

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:53

Nee, ik ga niet mee. volgend weekend ben ik op bokt kamp en de 2 weekenden daarna zit ik in lunteren met de kids.
Ik kom pas de 16e thuis dus kan ik niet mee. Huilen

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:54

westernworld schreef:
zomonnetje ben een geboren leienaar en die praten niet over leimuiden maar over lijmuien uitspraak lijijijmuien daarom geen ei maar ij.
sorry voor dit gezever,maar ik kijk ook wel zomon,naar vrouwen dan.mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


Nou wat zeur je dan dat je volgende week enig man ben!!!!! Tong uitsteken Tong uitsteken

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 19:55

no comment

sorry voor de one liner

roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 00:23

hoever is het van nijmegen af ongeveer mischien dat ik met een vriendin ook wel mee ga dan is het echt alleen sjokken want die van ons zijn best pittig en we willen die van jullie niet onrustig maken met het gedribbel en gesteiger groetjes roni

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 00:43

vanuit nijmgen ongeveer 160 km via utrecht den haag leiden katwijk noordwijk

roni
Berichten: 143
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: het ven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 00:17

oliebol wel een takke eind komen jullie maar naar de veluwe hahahahaha grapje