He,he, eindelijk....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 14:22

...is het zadeltje wat ik op Ebay heb gekocht, gekomen!
Door alle toestanden in USA duurde het veel langer maar het zeker de moeite waard geweest! Wat een gaaf zadel! Ik ga het zo passen, ben benieuwd Knipoog
[img]../upload/304/zadel_sjimmy.jpg[/img]
Het is in het echt nog mooier, nu maar hopen dat het op die kleine Sjimmy past! Haha!

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 14:29

Nou die van mij nog.. Huilen

Zijn jockeys en fenders van 'roughout'?? Zit lekker stevig voor die kleintjes.
Heb je nog invoerrechten moeten betalen?

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 18:11

Da's 2x een "JA". Het is inderdaad geruwd leer en zit lekker stroef en ik heb BTW betaald Huilen .
P.S. Het past!!!!! *LOL* Clown

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 18:13

lekker vera ,wat zal Bente blij zijn Party!!

Gerjanne
Berichten: 65
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Heerde Gld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 12:04

wat zijn nu de totale kosten om het over te laten komen als ik vragen mag Schijnheilig
groetjes [***]

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 17:38

De vervoerskosten waren $35,=. Das aardig wat maar het is nog steeds goedkoper dan een zadeltje in nederland kopen, en ook veel leuker. Haha!
Lekker spannend wat er in het pakketje zit en of het ook echt is wat je op het plaatje ziet of dat de foto wel een stuk mooier is *LOL* .
Bente is er ontzettend blij mee en vandaag hebben ze lekker in de bak rondgereden. Sjimmy baalde helemaal want nu moet hij luisteren, zo zonder zadel rijden maakte het voor Sjimmy een stuk makkelijker. Hup, een beetje vervelend doen en ze stond lekker in het midden. Nu het zadeltje erop ligt geeft Bente het niet op en moet Sjimmy echt aan het werk. Frusty Maarre... voor haar buikomvang is dat echt niet slecht, wat een bollie! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:24

Zag net de foto's in je profiel, wat een lekker stel die twee! Hihi, arme Sjimmy, nou moet 'ie eraan geloven *LOL* !

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 11:18

Ja, Sjimmy aan het werk, een half jaar geleden liep ze nog een L-proefje en moest ze elke dag hard trainen maar bij ons is het wel luilekkerland Kwijl . Sjimmy was er al helemaal gewend aan geraakt dus dat valt vies tegen. Maar nog altijd maar 3x in de week en voor de rest veel geborsteld worden dus zo slecht heeft ze het nog niet. Lips are sealed .
Maar Pien (vriendinnetje van Bente in de achtergrond bij mijn profile) wil ook heel graag een westernzadeltje, dus Jos als je dinsdag ook een bruin zadeltje voor Pien hebt dan kan ik het meenemen om te passen Haha! . Kunnen we haar ook weer blij maken!