slinkyvraagje (en niet gaan lachen....)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88692
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:59

Tess: je bedoelt een Sleezy, die gaat om je paard. Een slinky is een heel strak truitje vaak met een klein kolletje.
Staat mooi bij slanke dames Haha! (duikt nu weg Cool )

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:00

Tess schreef:
....'t zal wel aan mij liggen maar ik heb nog nooit van zo'n slinky ding gehoord, behalve dan dat je het om de hals van een paard kan doen om de manen te sparen...toch Verward


Dat wordt over het algemeen een sleazy genoemd, maar ze worden af en toe ook als slinky aangeduid, dus je verwarring is zeker niet raar
Nee, een slinky voor mensen is een strak truitje, te vergelijken met een coltrui alleen dan met name van dun en glad stof

DubbelFun

Berichten: 88692
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:02

Ik heb me laten vertellen dat Sleazy iets héél anders betekend Haha!

Dit is dus een slinky (en wat voor één) Cool
Afbeelding

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:03

Ik heb niet zo'n enorme voorgevel maar je ziet idd regelmatig dames rijden waarbij de borsten soms zo zwabberen dat ze 's avonds geheid zure melk hebben Haha! Haha! . Met een goede sportbh zou je dat toch niet moeten hebben denk ik.

DubbelFun

Berichten: 88692
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:03

En dan nog zeggen dat die pleasurepaarden zo lekker zitten Haha!

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:04

Oeps, da's wel heeeeel erg lelijk Schijnheilig , daar zou ik persoonlijk niet in betrapt willen worden Haha! .

DubbelFun

Berichten: 88692
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:06

Je hebt ze ook in mooie en effen kleuren hoor Haha!

Hier even een voorbeeldje van afkledende showvests (die zwarte banen die eerder genoemd werden)
Afbeelding

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:06

Margee"]
Majo, pas op, boven de 30 komen ze !!!!
[/quote] hmm, dus mijn leeftijd mag ik als excuus gebruiken...?? Haha!

[quote="Margee"]
Hoe zit dat trouwens bij jullie met het andere zone-probleem, de bovenkant c.q. voorgevel(ahum)!?
Dat vind ik zo'n rotgezicht als dat zo ehhhh.... zwabbert.....
Dat zie bij glitters en glimmende shirt extra.
[/quote]

Rustige
Jog is niet voor niks Margee, dan "zwabbert" het ook niet zo erg Knipoog ! (maar een goede (lees: kleine en strakke)sport beha doet bij mij wonderen)

[quote="Margee schreef:

Raar trouwens dat we bij de Quarters een dikke kont zo waarderen en bij onszelf........ Ach gut


Haha! Inderdaad! Als "Halter vrouw" zou ik prima kwalifiseren, onder het vet zit ook nog een bulk spier Knipoog Cool . Nu nog iemand vinden die mij wil "fitten"!

DubbelFun

Berichten: 88692
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:14

OK, voor de dames die zichzelf willen insnoeren heb ik het helemaal gevonden Haha!
Afbeelding
Volgens mij hebben oma's deze dingen vast nog wel in de kast liggen.

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:39

Margee schreef:
Majo, pas op, boven de 30 komen ze !!!!


Hoei, dan kan ik nog 9 jaar van mijn slanke lijn genieten Lachen Als ik net zo wordt als mijn moeder nu is.....dan zal ik vast xl boxershorts gaan kopen Huilen Knipoog Haha!

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:41

janedoe schreef:
Ik heb niet zo'n enorme voorgevel maar je ziet idd regelmatig dames rijden waarbij de borsten soms zo zwabberen dat ze 's avonds geheid zure melk hebben Haha! Haha! . Met een goede sportbh zou je dat toch niet moeten hebben denk ik.

*ligt onder de tafel van het lachen*
Whahahhahah!!! HHAHAHHHAHAAHHA!!! WORSHIP! SUPERGOED!!
Echt, ga door ga door, ik kom werkelijk niet meer bij Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:44

Dat bedoel ik dus ook, zouden sommige dames nog niet gehoord hebben van de uitvinding van de sport bh?
En het lijkt me ook bijzonder pijnlijk.

Mooi vest trouwens!!!

Mikkee

Berichten: 1377
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:51

Margee schreef:
Dat bedoel ik dus ook, zouden sommige dames nog niet gehoord hebben van de uitvinding van de sport bh?

Sja...ik heb er ook maar snel 1 aangeschaft toen ik mezelf in de spiegel van de bak voorbij zag rijden Bloos!

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:54

En ook daar heb ik met mijn cup A (ja laten we dan maar meteen maten er tegenaan gooien) ook al geen last van. Het lot he... ik ben dan ook nog geen 30 Haha!

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:00

janedoe schreef:
Ik heb niet zo'n enorme voorgevel maar je ziet idd regelmatig dames rijden waarbij de borsten soms zo zwabberen
dat ze 's avonds geheid zure melk hebben Haha! Haha! .

ik zit hier te schudden van het lachen om o.a. deze uitspraak *LOL*
geweldig topic dit! (ben ook ruim boven de 30 en heb helaas bijbehorend lichaam Verdrietig , dus dit is heerlijk om te lezen!!!)

Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 22:51

Oh jee, dit maakt toch wel een hoop los geloof ik Haha! Haha!
V.w.b. die zure melk zeg ik alleen maar: SHOCK ABSORBER!! OK dan! Want hoewel Sam zit als een luie stoel zou ik dat ding toch niet meer willen missen Cool
Ben trouwens nog wel op zoek naar een mooi vest hoor, maar toch he....die rollen, ik kan het niet uitstaan Schijnheilig
Voor de rest valt het trouwens best mee, heb maatje 30 van spijkerbroek dat zit prima alleen voor het mooie hangt er dus net iets teveel overheen Schijnheilig
Voor zo'n korte periode van proefje heb ik er wel een beetje buikpijn voor over hoor, ademhalen doe ik daarna wel weer Clown

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:58

Margee schreef:
Majo, pas op, boven de 30 komen ze !!!!

Als je zo'n corsetding aanhebt, is volgens mij het nadeel hetzelfde als van een te strakke broek. Alles wordt vast- en naar de binnenkant gedrukt en je krijgt vreselijke buikpijn. Dus houdt hem dan niet te lang aan.
Een mooie body met een heel mooi vest zou mijn keuze zijn. Net wat Jeddah zegt, met in de zijkant zwarte banen en dan liefst getailleerd. Dat kleed mooi af en staat ook nog eens heel vrouwelijk (zandloper-idee!!!).
Hoe zit dat trouwens bij jullie met het andere zone-probleem, de bovenkant c.q. voorgevel(ahum)!?
Dat vind ik zo'n rotgezicht als dat zo ehhhh.... zwabbert.....
Dat zie bij glitters en glimmende shirt extra.
Raar trouwens dat we bij de Quarters een dikke kont zo waarderen en bij onszelf........ Ach gut


HAHAHAHA recht zo die gaat Margee, ben het helemaal met je eens.
Maaruh al eens hier aan gedacht : hoe dikker de kont van jou quarter hoe slanker die van jezelf eruit ziet !!
ff weer serieus, volgens mij zijn die pantalet ( of -net dus ) zonder knoopjes of haakjes, maar ik zal het eens aan mn vriendin vragen, zal ook gelijk vragen waar ze dat ding gekocht heeft, en bij deze apparaten zitten de boebies ( lees voorgevel ) ook verstopt en wat strakker ( overigens wel behoorlijk puntig hoor maar ja )
Ik zelf heb altijd als ik rijd sport-b.h.'s van de perry-sport kosten wel wat maar zijn extra stevig en ik vind ze heerlijk zitten ( dus niet alleen voor het rijden maar ook voor gewoon doordeweek, zijn namelijk echt goed stevig en gaan het hangen van je boebies tegen, vooral op oudere leeftijd, dusss DAMES !! )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:59

Sandra_H schreef:
Oh jee, dit maakt toch wel een hoop los geloof ik Haha! Haha!
V.w.b. die zure melk zeg ik alleen maar: SHOCK ABSORBER!! OK dan! Want hoewel Sam zit als een luie stoel zou ik dat ding toch niet meer willen missen Cool
Ben trouwens nog wel op zoek naar een mooi vest hoor, maar toch he....die rollen, ik kan het niet uitstaan Schijnheilig
Voor de rest valt het trouwens best mee, heb maatje 30 van spijkerbroek dat zit prima alleen voor het mooie hangt er dus net iets teveel overheen Schijnheilig
Voor zo'n korte periode van proefje heb ik er wel een beetje buikpijn voor over hoor, ademhalen doe ik daarna wel weer Clown

ja dat staat dus ook op die van mijn, dat shock absorber, ook bij de perry-sport weggehaald ?

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:00

Sugarmiss schreef:
OK, voor de dames die zichzelf willen insnoeren heb ik het helemaal gevonden Haha!
[image]
Volgens mij hebben oma's deze dingen vast nog wel in de kast liggen.

en dit is dus zo 1 die niet werkt, of willen jullie eventueel ook met van die kousen en jarretels rijden ? Haha!

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:01

Mikkee schreef:
Sja...ik heb er ook maar snel 1 aangeschaft toen ik mezelf in de spiegel van de bak voorbij zag rijden Bloos!


HAHAHAHAHHHHAAA ( * met de benen in de lucht * )

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:01

heb al weer " DIKKE " lol !!!!!!!!!!!!!!!

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:02

uhhh en nu is er niemand meer ?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:03

inwikkelen met 'equi wrap' Clown

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:05

WHOA, een kerel die zich er mee bemoeit, nu word het pas interresant !! Haha!

slootje
Berichten: 181
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:11

Euh....Jos heeft twee vlechtjes en géén rollen Haha!