hoe vind je het eruitzien?met foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 08:57

hoi allemaal bedankt, OK dan!
ze is 1.60 en 4 jaar ,het zadel ligt vrij van de schoft,ze heeft een hoge schoft en een lange rug.
kijk maar eens in mijn profiel,dan zie je haar ook zonder zadel.
dadelijk clinic hele dag van wendy v osch ........................... Lachen
groetjes karin

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 08:00

Karin_B schreef:
getver ijsthee,nee hoe heet het ook is,koffie en wel de nederlandse dan,geen slap bakkie.en houston doen we ook aan ,dus dat komt wel goed.effe oftopic welke tijd is bij jullie de tornados??


Gelukkig zet ik geen slappe bakkies en ijsthee is hier in de zomer een echte 'must'... Of anders een koud biertje Tong uitsteken
Tornado's kan je eigenlijk het hele jaar verwachten, maar het meest in de lente en herftst. Wees maar niet bang, want waar ik zit zal je geen tornado zien. Ik zit te ver naar het noorden. Uiteraard dat je ze hier wel kan hebben, maar dat is maar zelden. Ik heb ze gelukkig nog nooit gezien *pfff* (Ingrid veegt haar voorhoofd af)
Dusseh... Bakkie koffie dan maar??

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Wafel
Berichten: 1819
Geregistreerd: 06-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:18

Hoi hoi


Mooi paardje !!! Ik heb jammer genoeg nog nie live gezien zondag maar michien andere keer...


Groetjes

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:22

hai spirit,je was wel vlug weg. Scheve mond
mijn dochter heeft prima op cheyenne gereden,en nu kan cheyenne dankzij de clinic achteruit lopen,dat had ze namelijk nog niet geleerd.
dus nu kunnen we stoppen en back-up ook heeft ze rollbacks in draf gedaan,kortom het was een zeer leerzame dag. OK dan!
voor herhaling vatbaar.
groetjes karin

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers