Vakantie omgeving Boston....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:09

Je kunt naar de Morgan fokkerij in Vermont Lachen.

Vond persoonlijk Vermont leuker dan New Hampshire. Verder: aan de kust van Maine kun je heel goedkoop kreeft eten Vingers aflikken. Je hebt daar vele kraampjes en stalletjes die kreeft serveren, eventueel met een maiskolf ernaast. Zoals wij patat en kroket kopen, zo zitten zij daar met kreeft. Niet duur en erg lekker Vork.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:11

een vriendin van me is vorig jaar naar boston geweest, toen de stroom uitviel daar Knipoog
die weet niets van paarden ofzo, maar ze vertelde wel dat het daar supe winkelen is, ook veel outlets enzo Lachen

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:14

Vera, wat leuk zeg, wanneer ga je weg? Heel veel plezier daar, ben je al eens in the States geweest? Ik ga volgende week maandag (als ik beter ben, heb kinkhoest) Naar Canada en de noordelijke staten van Amerika.

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:23

nee vera, dat!! hoofdstelletje niet Lachen) rood met blauwe sterren???als jehem hier weet te vinden hou ik me aanbevolen!! hij is te koop bij buy tack.com..en ik wil,z al, moet!!! hem hebben!

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:52

Vera,

Je moet echt ook een dagje voor Boston zelf uittrekken dit is zo'n mooie stad. museum of sience is erg leuk en daar kan je zelf ook testjes doen.
Ook het zee aquarium is daar erg mooi. En natuurlijk winkelen in copley place.( neem dan wel een poepje geld mee)

Wil je honden rennen zien kan je naar Seabrook greyhound park gaan in N-H en ook Canobie lake park is een leuk pretpark.
Wat ik zelf heel leuk vond was Old stirbridge village, ik weet niet meer precies in welk dorpje het is maar dat kan je wel via de pc opzoeken. Dit is een dorpje waar alles nog zoals vroeger is in de tijd van de yankee's
Ook Salem ( mass.)is een leuk dorpje om heen te gaan. het is een dorp waar vroeger de heksen werden opgesloten en verbrand werden. je kan daar ook een museumpje in waar je kan zien hoe dit vroeger ging.
4 Juli is het overal groot feest met vuurwerk. heel gezellie overal.

Voor de rest is het klimaat redelijk zoals hier alleen een paar graadjes warmer maar het kan ook plensen hoor.
New Hampshire is een mooie groene staat met mooie meren. Helaas heb ik er niet echt veel western winkel gezien hoor, moet je toch echt naar de andere kant van de states gaan.
Zelf heb ik 3 zomers in Andover Mass. doorgebracht en heb het daar enorm naar mijn zin gehad.een vriend van mij woonde in Kingston N-H dus vandaar dat ik ook weet hoe het daar eruit ziet.zou zo weer terug willen.. Schijnheilig

Heel veel plezier Haha! Haha!
Mo.

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:53

Salem is een graag gebruikte plaats van Stephen King Haha!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 19:28

Jeetje wat een supertips allemaal!!! Krijg er nog meer zin in! Haha!
Ben gek op kreeft Vingers aflikken
De meiden zijn gek op zee aquaria
En peter vind allebei leuk en lekker *LOL* Wat willen we nog meer......

Strangertje, ik zal even een adres lospeuteren wat het handigste is en dan stuur je het maar op!

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 01:19

Hoi,

Wat leuk. Kom je op visite. Ik werk op een dressuurstal in Harvard, ongeveer 45 minuten van Boston.

Er is volgende maand een grote western wedstrijd. Kijk anders even op www.nerha.com
En er is een mooie stal in de buurt, nou ja voor amerikaanse begrippen. www.twin-pine-farm.com

Wanneer gaan jullie?