lope with a forward motion

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:02

Nou nou Dalton, dat is helemaal het onderwerp hier niet. Ik heb Belgje nooit zien rijden (te ver weg voor mij) maar ik heb wel een tijd geleden zeer professionele foto's van haar gezien. Ik wil onmiddellijk aannemen dat zij een goede ruiter is. Maar nogmaals dat is het onderwerp niet. Waar mensen op reageren is niet haar ruiterkunst, maar de manier waarop ze het brengt. Zoals eerder gezegd: mensen zijn niet geneigd te luisteren als je eerst opschrijft dat je het allemaal zelf heel goed doet, daarna opschrijft dat iemand anders het slechter doet. Dat komt over als pedant.

Net zoals jij mensen die je niet kent benoemt als randhangers of mensen die per definitie geen goede resultaten halen. Je zult wellicht begrijpen dat dat geen goed uitgangspunt voor een discussie is. Waarom zou ik bijvoorbeeld een clinic willen van iemand die min over mij of anderen schrijft???

Dan ga ik voor mijn clinics wel naar iemand waarvan ik zeker weet dat hij/zij niet alleen goed rijdt, maar mij ook serieus neemt en ondersteunt. Het is al eerder gezegd geloof ik: je komt er in de sport niet door alleen goed te rijden, voldoen aan sociale omgangsnormen is een heel belangrijke noodzakelijke extra kwaliteit. En aan dat laatste kan bij jou Dalton ook wel wat worden bijgeschaafd.

Maar altijd tot discussie bereid verder Lachen

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:20

Anya, je haalt me de woorden uit de mond! Ik zou daar nog aan toe willen voegen: "bescheidenheid siert de mens!"
En Dalton is misschien de trainer of familie?

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:42

Anya schreef:
Waarom zou ik bijvoorbeeld een clinic willen van iemand die min over mij of anderen schrijft???
Kijk Belgje,dit is dus een voorbeeld ,dat jou gedrag tegen je kan keren.............het zou toch jammer zijn als niemand iets van jou kennis wilt opsteken ,omdat ze op persoonlijk,sociaal vlak een vervelende ervaring met jou hebben gehad!?!(door bijvoorbeeld mee te lezen hier op het forum....)
Maar goed ,je geeft (nog) geen clinics dus zal dit ook wel nonsens zijn............... Knipoog

Oh ja,ik zou het haast vergeten,nog gefeliciteerd met je behaalde resultaten afgelopen weekend!

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:58

Irene K. schreef:
Ook ik vond die "hakkel-galop" vreselijk om te zien, echt de bibbers over mijn rug ......... En meerderen met mij, want heb 3 dagen langs de bakrand gestaan en heb het ontzettend vaak gehoord dat mensen daarover klagen. Prachtig paard die no. 1 Jeugd is geworden, dat wel. Het was trouwens niet het enige paard dat zo raar liep. Kim van Manen werd ook 1e in een Pleasure onderdeel, maar ook haar paard vind ik zo'n rare galop-gang hebben. Maar ik vond bijvoorbeeld dat no. 1 Jeugd tijdens het inrijden ontzettend met haar handen aan het bit zat te trekken .......... jammer dat jurys dat niet zien. Ik zag ook liever Clint rijden en no. 1 worden. We wachten af wat er tezijnertijd gebeurd met de LOPE .........
Succes voor iedereen toegewenst.


Volgnes mij liep Kim d'r paard zondag onregelmatig... Meer die dat gezien hebben?

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:13

DJQuarter schreef:
Volgnes mij liep Kim d'r paard zondag onregelmatig... Meer die dat gezien hebben?


Heb Kim zondag niet gezien.
heb haar wel gisteren voorbij zien komen Haha!

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:15

Blaze"]
[quote="DJQuarter schreef:
Volgnes mij liep Kim d'r paard zondag onregelmatig... Meer die dat gezien hebben?


Heb Kim zondag niet gezien.
heb haar wel gisteren voorbij zien komen Haha!
[/quote]

Alleen gister, niet vandaag Schijnheilig

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:12

DJQuarter schreef:
Volgnes mij liep Kim d'r paard zondag onregelmatig... Meer die dat gezien hebben?
Ja ik heb dat ook gezien al met het inrijden en tijdens de wedstrijd werd het er niet beter op

carmella
Berichten: 70
Geregistreerd: 04-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:48

is dat die Just A Tad Rad?

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:17

Freckles"]
[quote="DJQuarter schreef:
Volgnes mij liep Kim d'r paard zondag onregelmatig... Meer die dat gezien hebben?
Ja ik heb dat ook gezien al met het inrijden en tijdens de wedstrijd werd het er niet beter op
[/quote]

Waarom in hemelsnaam worden ze er niet uitgezet dan? Ik ben niet uit op commotie maar normaal wordt er bij een lichte onregelmatigheid toch wel maatregelen genomen?